به گزارش تابناک سمنان،مسئولان برنامه‌های سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان توسط استاندار سمنان منصوب شدند.
کد خبر: ۲۰۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 02 April 2016

مسئولان برنامه‌های سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان توسط محمدرضا خباز، استاندار سمنان منصوب شدند.

بر این اساس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به عنوان جانشین ستاد سفر رئیس‌جمهوری و مسئول برنامه دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی، تدارکات سامد و ارتباطات مردمی و مسئول جلسه شورای اداری و نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به عنوان مسئول کمیته هماهنگی اعزام وزرا به شهرستان‌ها و بازدید پروژه‌های عمرانی منصوب شدند.

خباز همچنین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان را به عنوان مسئول کمیته و جلسه توسعه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری سفر رئیس‌جمهوری و مدیرکل دفتر استاندار سمنان را به عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری سفر ریاست جمهوری منصوب کرد.

در احکام استاندار سمنان، فرماندار سمنان به عنوان مسئول کمیته استقبال مردمی و دیدار عمومی شهرستان سمنان و مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان به عنوان مسئول کمیته امنیت سفر ریاست جمهوری و استقبال رسمی و نیز مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان به عنوان مسئول هماهنگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری معرفی شدند.

مدیرکل روابط عمومی استاندار سمنان نیز مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات سفر رییس جمهوری به سمنان خواهد بود و مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری سمنان مسئول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات سفر است.

سرپرست اداره کل حراست استانداری سمنان نیز مسئول کمیته حراست، استعلام و صدور کارت سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار