آمار تصادفات جاده ای در نوروز 95
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تلفات در جاده های این استان با کاهش 19 درصدی روبرو بوده است، گفت: در طرح نوروزی 21 نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۲۰۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 02 April 2016

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان درخصوص وضعیت تردد در جاده های استان در نوروز 95 گفت: مسیرهای اصلی استان سمنان در تعطیلات نوروزی امسال افزایش 21 درصدی تردد مسافرین را شاهد بوده است.

قاسمی با بیان اینکه 226 سانحه ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، اظهار کرد: 348 تن از هموطنان در این سوانح مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین تصریح کرد: این آمار نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به کاهش 8 درصدی سانحه خسارتی در جاده های استان اظهار کرد: 185 سانحه خسارتی در جاده های مواصلاتی در طرح نوروزی 95 رخ داده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه سوانح منجر به فوت در مسیر اصلی تهران- مشهد در استان سمنان در طرح نوروزی 24 درصد کاهش داشته است، افزود: 16 سانحه فوتی در جاده های این استان از ابتدای طرح ویژه نوروز از 25 اسفند 94تاکنون رخ داده است.

قاسمی با بیان اینکه تلفات در جاده های این استان با کاهش 19 درصدی روبرو بوده است، افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون 21 نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به توقیف خوردوهای متخلف در طرح نوروزی در جاده های این استان گفت: 435 دستگاه وسیله نقلیه به علت تخلفات مختلف توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین اظهار کرد: 178 دستگاه موتورسیکلت و 257 دستگاه خودرو در استان سمنان در طرح نوروزی به علت تخلفات گوناگون توقیف شده اند.


منیع:مزآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار