رئیس حوزه های علمیه برادران استان سمنان تاکید کرد:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس حوزه های علمیه برادران استان سمنان ارائه مباحث دینی توجه ویژه به آموزش های اسلامی در مهدهای کودک را مهم دانست و گفت: آموزش آموزه های دینی به کودکان در اولویت باشد.
کد خبر: ۲۰۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 03 April 2016
حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان سمنان در محل این اداره کل به مشاوره های دینی و توجه ویژه به کودکان در آموزش آموزه های دینی تأکید کرد.

وی، ارائه مباحث دینی در مشاوره به خانواده ها و توجه ویژه به آموزش های اسلامی در مهدهای کودک را مهم تلقی کرد و افزود: مبلغین دینی در حوزه های علمیه سراسر استان آماده همکاری و ارائه مشاوره های دینی به مردم هستند.

رئیس حوزه های علمیه برادران استان سمنان همکاری فی مابین این دو نهاد در زمینه ارائه مشاوره های دینی و تخصصی با استفاده از پتانسیل های موجود در این دو حوزه را خواستار شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز در این نشست، جایگاه روحانیان در ارائه مشاوره و ارشاد جامعه مهم بر شمرد و گفت: سیاست مهم بهزیستی پیشگیری است که در این راه مراکز مشاوره با رویکرد اسلامی می توانند اقدامات مناسبی را انجام دهند.

علیرضا ایزدپور همچنین خواستار عملیاتی کردن فعالیت ها و اقدامات در راستای شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شد و تصریح کرد: روحانیان در این زمینه نقش هدایتگری جامعه را بر عهده دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار