بیش از 38 هزار نفر از شهروندان منطقه شش در ایام نوروز در 30 تور تهرانگردی حضور یافتند.
کد خبر: ۲۰۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 04 April 2016
حبیب الله غفوری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه از اجرای 30 تور گردشگری ویژه قلب پایتخت خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن ایام باستانی عید نوروز ویژه برنامه های تور گردشگری تهران گردی منطقه شش از 21 اسفند آغاز شد، به طوری که 30 تور تهرانگردی به صورت رایگان ویژه علاقه مندان و خانواده های معظم شهدای منطقه، جانبازان و پرسنل برگزار شد.

 وی با اشاره به استقبال شهروندان منطقه شش از تورهای تهران گردی افزود: تورهای گردشگری با استقبال خوبی مواجه شد، چیزی حدود 38 هزار نفر از اهالی منطقه شش با حضور در این تورها از نقاط دیدنی و مکان های مذهبی تهران بازدید کردند. تور گردشگری شامل تهران گردی، ، ری گردی و بازدید از موزه ها و اماکن مذهبی شامل بازدید از کاخ گلستان، امامزاده صالح، اراضی عباس آباد  و دارآباد و...  بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطر نشان کرد: همچنین با مشارکت سازمان میراث فرهنگی برای اولین بار تور گردشگری شبانه برگزار شد.

توزیع بن گردشگری به شهروندان حامی آسمان آبی و زمین پاک، با اهداء پسماند تفکیک زباله های خشک نیز از دیگر اقدامات طرح گردشگری منطقه شش بود.

علاوه بر این، در ایام نوروز 400نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران و جمعی از شهروندان مشتاق ساکن در منطقه شش به سمت سرزمین شهدا اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار