معاون اقتصادی استانداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان از برگزاری چهار همایش سرمایه‌گذاری در این استان تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 04 April 2016
منوچهر صادقی امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان اظهار داشت: این همایش‌‌های سرمایه‌گذاری در راستای ادامه برگزاری همایش بزرگ سرمایه گذاری استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این چهار همایش در چهار زیر کمیته از همایش بزرگ سرمایه گذاری استان سمنان که منجر به سرمایه گذاری 27 هزار میلیارد ریالی در استان شد برگزار می‌شود.

به گفته سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان این همایش‌های سرمایه‌گذاری در پنل‌های تخصصی میراث‌فرهنگی و گردشگری، خدمات شهری و زیر ساخت، کشاورزی و صنعت و معدن برگزار می‌ود.

صادقی بیان کرد: سرمایه گذاران در هر بخش و پنل با حضور در همایش تخصصی مربوط به حوزه سرمایه گذاری خود، اقدام به انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری در استان سمنان خواهند کرد.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش‌های سرمایه گذاری گفت: معرفی ظرفیت‌های مهم و آماده سرمایه‌گذاری در استان سمنان به سرمایه گذاران از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان افزود: مجموعه مدیران استان سمنان آماده همه گونه همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی در چارچوب قانون هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار