در ایام نوروز سالجاری؛
به گزارش تابناک سمنان،مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: در ایام نوروز بیش از ۳۸ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مایع به مجاری عرضه استان سمنان ارسال و عرضه شد.
کد خبر: ۲۰۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 05 April 2016

سبحان رجب پور ضمن اشاره به توزیع و مصرف ۳۸ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مایع طی ایام نوروز در استان سمنان اظهار داشت: در مجموع ۲۴میلیون و ۹۷۹هزارو ۵۰۰لیتر بنزین معمولی و سوپر، ۱۳میلیون و ۶۲۷ هزار و ۴۰۰لیتر نفت گاز توزیع و مصرف شده است.

وی همچنین مقدار سی ان جی عرضه شده را شش میلیون و ۴۱هزار و ۲۶۸کیلوگرم اعلام کرد و افزود: این رقم به نسبت مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود خاطر نشان کرد: مصرف بنزین نیز نسبت به ایام نوروز سال گذشته یک درصد و نفت گاز دو درصد افزایش را نشان می دهد.

رجب پور خاطرنشان کرد: ارسال وتوزیع این مقدار فرآورده با تلاش و همت کارکنان ستادی و عملیاتی این منطقه و نواحی تابعه انجام پذیرفت که با بازرسی و کنترل شبانه روزی کارشناسان این منطقه در قالب گلگشت نوروزی از مجاری عرضه در سطح استان سمنان و حضور به موقع برای رفع نواقص رضایت خاطر زائران ، مسافران و هم استانی ها را در این ایام شلوغ و پر رفت و آمد فراهم ساخت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار