فرماندار دامغان:
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار دامغان از پیشنهاد ۱۶۸ طرح این شهرستان برای تصویب در سفر هیئت دولت به استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 05 April 2016
علی اصغر مجد بعداز ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان در محل فرمانداری شهرستان دامغان اظهار داشت: این تعداد طرح پیشنهاد شده در بخش های میراث فرهنگی، آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و ترابری، ورزش و جوانان ، برق ، آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی است که برای بررسی لازم تقدیم هیئت دولت شده است.

وی افزود: برای ارائه طرح های پیشنهادی به رئیس جمهور و هیئت دولت به اعتبارات قابل توجهی نیاز است که امیدواریم در جریان این سفر مورد توجه قرار گیرد و ازاین راه به رشد، توسعه و آبادانی شهرستان دامغان کمک شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان تصریح کرد: یکی از نکات مهم و حائز اهمیت این است تا بکوشیم میزبان خوبی برای هیئت دولت باشیم.

مجد با اشاره به اینکه مردم در تمامی صحنه ها برای کمک به نظام پیشقدم بوده اند، افزود: ۱۲هزار نفر از مردم ولایت مدار و دوستدار انقلاب شهرستان دامغان برای استقبال از رئیس جمهور در روز سفر به مرکز استان اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: این تعداد از افراد را قشرهای مختلف مردم شامل خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، ورزشکاران ، دانشجویان ، نخبگان ، روحانیان و مردم روستاهای شهرستان دامغان تشکیل داده که از طریق قطار به مرکز استان اعزام می شوند .

فرماندار دامغان گفت: سامانه سامد آماده دریافت مطالب و درخواست های مردم برای ارائه به دولتمردان در روز جریان این سفر است.

در این جلسه هریک از اعضاء به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود راجع به چگونگی استقبال و حضور وزرا به عنوان نمایندگان دولت در سفر به شهرستان دامغان پرداختند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار