رئیس دانشگاه آزاد سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 06 April 2016

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان عصر امروز با منتخب مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد که در این دیدار، طرفین راه‌کارهای توسعه هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی را بررسی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید گفت: حضور یک چهره دانشگاهی به‌عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی می‌تواند در مسیر توسعه دانشگاه نقش مهمی داشته باشد.

شاهرخ رنجبربهادری افزود: در این واحد دانشگاهی به دنبال گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد هستیم تا خود را به‌عنوان یک دانشگاه شاخص در حوزه تحصیلات تکمیلی در کشور مطرح کنیم.

احمد همتی، منتخب مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه به مراکز آموزش عالی در رشد و توسعه جامعه گفت: بدون شک، دانشگاه‌ها مهم‌ترین مراکز توسعه و رشد هر جامعه و کشوری محسوب می‌شوند که باید از این ظرفیت به نحو احسن در استان سمنان استفاده کنیم.

وی با تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی برای ممانعت از خروج دانشجویان از کشور گفت: خروج دانشجو از کشور برای ادامه تحصیل علاوه بر خروج ارز از کشور، تبعات فرهنگی بسیاری به همراه داشت که دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه فراگیر، نقش مهمی در پیشگیری از این معضل اجتماعی داشته است.

همتی تأکید کرد: برای توسعه دانشگاه‌ها در سمنان باید بر اساس نیاز و ظرفیت‌های موجود اقدام کرد و در این مسیر از توانمندی نیروهای متخصص بهره گرفت.

منتخب مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس خواستار ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت شد و گفت: تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سایه همکاری صنعت و دانشگاه شکل می‌گیرد و باید از این مهم غافل نبود.

همتی به همراه رئیس و تنی چند از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از نزدیک از پروژه‌های عمرانی و مسجد فاطمه زهرا (س) این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار