معاون توزیع برق سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: اجرای رزمایش‌های خدمت متعالی برای بهینه‌سازی حجم وسیعی از شبکه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 07 April 2016

سعید قدس اظهار داشت: با اجرای طرح جهادی و ضربتی خدمت متعالی، شبکه و تأسیسات عارضه‌دار و فرسوده توسط واحدهای اجرایی این شرکت شناسایی و با تجمیع و بسیج امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، ظرف کم‌ترین مدت، عملیات اصلاح و بهسازی خطوط برق‌رسانی به انجام رسیده و بیشترین بهره‌وری حاصل می‌شود.

وی با عنوان این‌که ارتقای آمادگی و توان نیروهای فنی، عملیاتی و پشتیبانی یکی از ویژگی‌های بارز اجرای این طرح است، اظهار داشت: سال گذشته، 19 رزمایش خدمت متعالی توسط مدیریت‌های توزیع برق در استان سمنان به میزان 5 هزار و 148 نفر ساعت کار به اجرا درآمده است.

قدس گفت: اصلاح 123 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، بهینه‌سازی و احداث 142 پست هوایی و زمینی و اصلاح 150 دستگاه سرچراغ روشنایی معابر از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این رزمایش‌ها عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای 19 رزمایش صورت گرفته در سال قبل، 280 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی با ارزش بیش از 700 میلیون ریال صرفه‌جویی شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: هم‌افزایی امور جمعی، افزایش رضایت‌مندی مشترکان، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت، افزایش قدرت تصمیم‌گیری و اجرا در شرایط اضطراری، تقویت ارتباطات درون و برون‌سازمانی و ترویج همیاری مناسب بین کارکنان از دیگر مزایای این طرح به شمار می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار