مدیرکل اوقاف سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح جامع فرهنگی بقاع متبرکه شاخص این استان برای توجه به اقدام و عمل در حوزه تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی جامعه تدوین می‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 08 April 2016

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی صبح امروز ضمن بازدید از حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دامغان، در جلسه با هیئت‌ امنای این حسینیه اظهار کرد: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مهم و اساسی است که در فعالیت‌های حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دامغان باید به‌صورت شاخص پیگیری شود.

وی افزود: حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در راستای نیل به منویات رهبر معظم انقلاب، قطب فرهنگی شهرستان دامغان باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و برنامه‌های اجرایی این مکان مذهبی تصریح کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) باقوت ادامه یافته و با تدوین برنامه جامع فرهنگی به قطب فرهنگی مدنظر رهبر معظم انقلاب تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید تلاش شود با تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.

واحدی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در موقوفات و بقاع متبرکه استان و اقدامات صورت گرفته در حوزه سرمایه‌گذاری در موقوفات استان تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در سال گذشته موقوفات مستعد سرمایه‌گذاری را شناسایی کرده و در همایش سرمایه‌گذاری استان نسبت به معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران اقدام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری‌ شده نیز تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهیم بست تا هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه فرهنگی اقدامات شاخص و ارزنده‌ای در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار