جانشین سپاه استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دولتی‌ها باید گوش‌های شنوای خوبی برای عمل به اقتصاد مقاومتی که تأکید رهبری است، داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 13 April 2016

اسحاق هراسانیان پیش از ظهر امروز در مجمع بسیج شهرستان مهدی‌شهر که به همت مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی اقشار بسیج برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: برنامه‌ریزی، محوری‌ترین بحث در مدیریت اسلامی است و اگر برنامه خوب تدوین و طراحی و همه‌جانبه دیده شود، به اهداف بلند خویش دست خواهد یافت.

وی افزود: سازمان بسیج و سپاه پاسداران توانسته‌اند با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهند، سیاست‌ها و اهدافی که برای برنامه‌های سال مطرح است، تدوین کنند و محوریت کار را در دست بسیج گذاشته و از طریق مجامع بسیج و شورای اقشار که شکل داده، به‌تدریج نهادینه کند.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: امیدواریم بتوانیم از برنامه‌های اساسی بسیج و مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج و برنامه سالانه و کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدتی که در پیش رو داریم، به‌خوبی دفاع، برنامه‌ریزی و آن را تدوین کنیم تا در بستر کار به مرحله اجرا درآید.

هراسانیان گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» است، همه باید در راستای تقویت اقتصادی کشور تلاش کنیم؛ بنا بر فرمایشات رهبری در پیام نوروزی، سیاست‌های کلی نظام و انقلاب و مسیر دولت در حقیقت کاملاً شفاف مشخص شده و پیش روی دولتمردان قرار دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولتی‌ها گوش‌های شنوای خوبی داشته باشند و از فرمایشات و منویات رهبری درس کامل بگیرند و از هدایت‌های ایشان که تاکنون استفاده کرده‌ایم و ملت عزیز ما نیز بهره‌مند شده‌اند، باز بهره بگیریم و رهبری فصل‌الخطاب ما باشند.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه هر چه در نظام داریم از شفافیت، عزت و عظمت بوده و مسیر انقلاب کاملاً مشخص و واضح است و ابهامی در آن نیست، گفت: امروز ملت ما به‌واسطه این میدان‌داری بسیج در تمام عرصه‌ها، از ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده می‌کند و مقابل هجمه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام و مسلمین به‌ویژه دشمنان مشخص جمهوری اسلامی ایران می‌ایستد و این مسیر نورانی را ادامه می‌دهد.

هراسانیان بیان کرد: در بخش برنامه‌ریزی باید به سمتی برویم که حداقل گفتمان‌سازی خوبی انجام شود و برنامه‌ها را در معرض نگاه تیزبین و بصیرت‌آمیز بسیجیان قرار دهیم و در میدان عمل وارد شویم تا بتوانیم در این مسیر گام‌های مؤثر برداریم.

وی اضافه کرد: بدنه و حجم عظیم بسیج را بدون حضور خود بسیجیان نمی‌توانیم مدیریت کنیم و باید اداره امور بسیج توسط بسیجیان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار