مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تقویت نظام پیشنهادها در صنعت برق سبب توسعه نوآوری و کارآفرینی می‌شود.
کد خبر: ۲۱۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 14 April 2016

سیدمحمد موسوی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست کمیته نظام پیشنهادهای شرکت توزیع برق استان بیان داشت: ارائه نوآوری در نظام پیشنهادها هر چند بسیار کوچک موجب پویایی و تحرک بیشتر در کارکنان می‌شود.

وی اظهار کرد: پیشنهادهایی که جنبه عملیاتی داشته و برای شرکت مفید باشد، وقتی جنبه اجرایی پیدا کرده و عملیاتی می‌شوند، مصداق عملی تحقق شعار سال و اقدام و عمل در حوزه اقتصاد است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه تبدیل ایده به کار نوآورانه از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام پیشنهادهاست، افزود: وقتی یک ایده نو، خدمتی جدید را پدید می‌آورد، موجب تغییر مثبت در روند فعالیت‌ها و بهبود بهره‌وری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مواردی که در نظام اداری مغفول مانده باشد، با ارائه برخی پیشنهادها به آن توجه شده و موضوع در رویه‌های جاری قرار می‌گیرد و به‌نوعی تسهیل‌سازی را در پی خواهد داشت.

در این نشست، آیین‌نامه نظام پیشنهادها و نوآوری شرکت توزیع برق استان سمنان مورد بازنگری قرار گرفت و اصلاحات لازم در آن به انجام رسید و ضمن تعیین سطوح جدید و میزان پرداخت پاداش پیشنهادهای مصوب، مقرر شد؛ در جشنواره نظام پیشنهادها و نوآوری مربوط به سال 95، از افرادی که بیشترین تعداد پیشنهاد را ارائه کنند، پیشنهادهایی که صرفه‌جویی را به همراه دارد و به پیشنهاددهنده‌ای که بیشترین پیشنهاد مصوب را داشته، با اهدای تندیس و هدیه تقدیر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار