در بخش کتبی
به گزارش تابناک سمنان،نتایج بخش کتبی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سمنان اعلام شد.
کد خبر: ۲۱۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 17 April 2016

در بخش بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، 9 نفر از دانشجویان و دو نفر از جمع استادان توانستند با کسب امتیازات لازم به مرحله پایانی راه پیدا کنند.

عصر امروز در بیست و یکمین دوره این مسابقات درمجموع در دو بخش ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه در هر دو سطح دانشجویی و استادان و در هفت بخش تفسیر قرآن کریم، زندگانی 14 معصوم(ع)، نماز، زندگانی پیامبر اکرم(ص)، ترجمه قرآن کریم به زبان فارسی، احکام برادران و خواهران در قسمت برادران حائز رتبه برتر شدند.

در بخش استادان این دوره از مسابقات، محمدرضا شهاب با کسب 920 امتیاز و شمسی پارسا با مجموع 820 امتیاز از مجموع یک هزار امتیاز ممکن ضمن کسب مقام برتر در این بخش، از شانس بالایی برای کسب رتبه در مرحله کشوری برخوردار هستند.

در بخش دانشجویی مسابقات هم ابوالفضل کوشمغانی در بخش تفسیر قرآن کریم، بزرگمهر یوسفی در بخش زندگانی 14 معصوم(ع)، هاجر مرادان در بخش نماز، فاطمه صادقی در بخش احکام خواهران، محمد کبریائی در بخش احکام برادران، محسن قاضی در بخش زندگانی پیامبر اکرم(ص)، مریم زیاری در بخش ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، سمانه کرکه‌آبادی در بخش ترجمه قرآن کریم به فارسی و محمدرضا نظری در بخش آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه توانستند حائز رتبه برتر و حضور در مرحله کشوری مسابقات شوند.

مسابقات قرآن و عترت ازجمله فعالیت‌های دانشگاه آزاد سمنان در حوزه ترویج فرهنگ قرآن کریم است که هر ساله توسط اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت سراسری و در میان استقبال شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان حوزه معارف و فرهنگ دینی در سه بخش شفاهی، کتبی و بخش هنر و ادبیات دینی، در سه سطح دانشجو، عضو هیأت علمی و کارکنان برگزار می‌شود.

مسابقات کتبی قرآن و عترت در سطح دانشجویی در 10 بخش و در سطح استادان در چهار بخش برگزار می‌شود.

مرحله کتبی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در 25 آذرماه همزمان در سراسر کشور برگزار شده بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار