در راس هیئتی؛
به گزارش تابناک سمنان،در خلال نخستین سفر استانی هیئت دولت در سال۹۵، لحظاتی پیش وزیر اطلاعات برای بازدید و افتتاح ساختمان اداره اطلاعات دامغان وارد این شهرستان شد.
کد خبر: ۲۱۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 19 April 2016
حجت الاسلام محمود علوی عصر چهارشنبه و در خلال سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان برای بازدید از طرح ها و افتتاح ساختمان اداره اطلاعات وارد دامغان شد و مورد استقبال مسئولان و مردم خونگرم این شهرستان قرار کرفت.

۱۶۸طرح از دامغان به دولتپیشنهاد شد

فرماندار دامغان در خلال ورود وزیر اطلاعاتکابینه یازدهم به این شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۶۸ طرح از شهرستان دامغان با اعتباری معادل یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال برای سفر هیئت دولت پیشنهاد شده که تصویب آن‌ها می‌تواند تحولی عظیم در منطقه ایجاد کند، گفت: قطعا مجال رسیدگی به همه این طرح ها نیست اما طرح مطالبات مردمی وظیفه ما بود.

علی اصغر مجد درباره طرح های مطرح شده برای این سفر، توضیح داد: این تعداد طرح پیشنهادشده در بخش‌های میراث فرهنگی، آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و ترابری، ورزش و جوانان، برق، آموزش‌وپرورش و مراکز آموزش عالی بوده که برای بررسی لازم تقدیم هیئت دولت شده است.

وی با اشاره به لزوم پیگیری طرح کری دور شمال-جنوب، گفت: این طرح می‌تواند توسعه را به دامغان گسیل کرده و در راستای اشتغال‌زایی و آبادانی به‌خصوص در روستاهای مسیر این کری دور نقش مهمی ایفا کند.

وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید در حال حاضر با حضور در گلزار شهدای ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار