فرماندار سرخه خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار سرخه با اشاره به کلنگ‌زنی کارخانه بسته‌بندی مواد غذایی با علم نانو در شهرک صنعتی سرخه توسط بخش خصوصی گفت: پیگیری‌هایی صورت گرفته تا مراحل اجرایی ساخت این واحد صنعتی هرچه زودتر آغاز شود.
کد خبر: ۲۱۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 24 April 2016

مراسم تودیع حمیدرضا رجب‌زاده قائم‌مقام و معاون سابق حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه و معارفه اسدالله عبداللهی به سمت قائم‌مقام و معاون حمایت این اداره با حضور فرماندار و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان سرخه در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات انجام شده توسط رجب‌زاده و پیگیری مطالبات مخاطبان در شهرستان سرخه و آرزوی توفیقات روزافزون برای عبداللهی در سمت جدید اظهار کرد: هنر کمیته امداد این است که بتواند هر سال خانوارهای زیادی را با توانمندسازی آنها از پوشش کمیته امداد خارج سازد.

رضا کرمی با اشاره به کلنگ‌زنی کارخانه بسته‌بندی مواد غذایی با علم نانو در شهرک صنعتی شهر سرخه توسط بخش خصوصی افزود: پیگیری‌هایی صورت گرفته تا مراحل اجرایی ساخت این واحد صنعتی هرچه زودتر آغاز شود.

وی گفت: این واحد صنعتی با ایجاد اشتغال برای 900 نفر به‌طور مستقیم می‌تواند از ظرفیت‌های کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه و افراد زیرپوشش این اداره برای توانمندسازی مددجویان و زمینه اشتغال آنها بهره بگیرد.

فرماندار شهرستان سرخه با استقبال از به‌کارگیری نیروی بومی در این شهرستان افزود: نیروی بومی با اتکا به شناخت و احاطه کامل به موضوعات منطقه مطمئناً می‌تواند نقش مؤثرتر و مفیدتری در راهبرد اهداف کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه ایفا کند.

کرمی همچنین آغاز به کار عبداللهی در سمت جدید را به وی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم در مجموعه کمیته امداد مطمئناً با اجر و پاداش دنیوی و اخروی فراوانی به همراه خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان نیز با تقدیر و تشکر از زحمات بی‌نظیر و شبانه‌روزی رجب‌زاده معاون سابق حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه افزود: وی در طول مدت خدمتگزاری به مردم شهرستان سرخه یکی از نیروهای خدوم و تأثیرگذار بوده و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت.

نجفعلی انتظاری افزود: مطمئناً رجب‌زاده در سمت ریاست اداره مشارکت‌های مردمی و مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان سمنان نیز نقشی مؤثر و کارا ایفا خواهد کرد.

وی همچنین برای معاون جدید حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه نیز از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون الهی را خواستار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار