معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به بوفه‌های مدارس گفت: تاسف بار است که در برخی بوفه‌های مدارس مواد غذایی وجود دارد که برای دانش آموزان خطرساز است.
کد خبر: ۲۱۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸ 25 April 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، احد جمالی در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان قم که در تالار امام رضا(ع) برگزار شد به موضوع سلامت اشاره کرد و گفت: امام سجاد(ع) می‌فرمایند سلامت جسمی، روحی و معنوی سه نوع سلامتی هستند که همه آنها به سلامت جسمی بر می‌گردد و اگر جسم سالم باشد دیگر سلامتی‌ها را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: موضوع سلامت در استان دغدغه همه مدیران است و آموزه‌های دینی ما هم بر امر سلامتی و استفاده از غذای سالم و تغذیه مناسب تاکید دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: کم خوری و پر تحرکی امر بسیار مناسبی است که در گذشته به آن تاکید بسیاری بود و بر ماست که به عنوان متولیان سلامت اجتماع به سویی حرکت کنیم که موضوع تغذیه اصلاح شود.

جمالی با اشاره به بوفه‌های مدارس گفت: تاسف بار است که در برخی بوفه‌های مدارس مواد غذایی وجود دارد که برای دانش آموزان خطرساز است.

وی به موضوع ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: در برخی از شهرها شاهد هستیم که ورزش همگانی بسیار گسترش یافته اما متاسفانه در قم این مسائل وجود ندارد و باید در گسترش تحرک در میان مردم بکوشیم.

جمالی گفت: اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش باید این دو موضوع را برطرف کرده و در امر ورزش همگانی بکوشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار