شهردار منطقه12 از اجرای شب بازارهای تخصصی طی سال جاری در مرکز شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 30 April 2016
عابد ملکی با بیان اینکه گام بعدی برای برقراری انضباط شهری در منطقه 12 ساماندهی و جذب دستفروش ها بود؛ گفت: این طرح اواخر سال گذشته آغاز شد و در حال حاضر هم کسبه، هم شهروندان و هم خود دستفروش ها از ایجاد و راه اندازی شب بازارها رضایت کامل دارند. البته گام بعدی در مورد شب بازارها این است که با برنامه ریزی بتوانیم شب بازارهای تخصصی  و هدفمند در منطقه برگزار کنیم. بررسی های ما نشان می دهد راه اندازی شب بازارهای تخصصی در منطقه رونق اقتصادی زیادی خواهد داشت و باعث رونق اشتغال و کارآفرینی خواهد شد.

شهردار منطقه12 با تاکید بر اینکه راه اندازی شب بازارهای تخصصی مورد استقبال دستفروش ها قرار می گیرد، تصریح کرد: زمانی که تصمیم گرفتیم شب بازارها را برای ساماندهی دستفروش ها در منطقه راه اندازی کنیم، به دنبال این نبودیم که این بازارها صرفا تبدیل به مراکز خرید و فروش کالاهای چینی شود، بلکه دو گام برای اجرای این طرح در نظر گرفتیم نخست ساماندهی دستفروش ها در شب بازارها و گام بعدی راه اندازی شب بازارهایی به صورت تخصصی مانند شب بازار هنر، صنایع دستی، کیف و کفش و ... .

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر 2شب بازار صوراسرافیل واقع در خیابان ناصرخسرو و 17شهریور در این منطقه قرار دارد، اظهارکرد: راه اندازی شب بازارهای موضوعی جزو برنامه های سال 95 شهرداری منطقه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار