اپل پس از مشکلات به وجود آمده بین خود و FBI ،یک برنامه نویس حرفه‌ای استخدام کرد .
کد خبر: ۲۲۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 03 May 2016
 اپل،فردریک جیکوبز را که طراح برنامه ایمن "سیگنال چت" می باشد را به خدمت خود درآورده است . قرار است که این برنامه‌نویس ؛ محصولات مشابهی را برای این شرکت طراحی کند و یا اینکه سیستم و داده‌های شرکت اپل را به گونه‌ای رمز گذاری کند که دسترسی به آن ها و افشای اطلاعات اپل غیر ممکن باشد . 


مهمترین ویژگی برنامه چت سیگنال ؛ سیستم امنیت یکپارچه و رمزگذاری غیرقابل نفوذ آن می باشد . تا به حال هیچ شرکت و دولتی نتوانسته است به سیستم و چت‌های نرم‌افزار چت سیگنال دسترسی پیدا کند . ممکن است اپل از توانمندی های این برنامه نویس به منظور افزایش ایمنی خدمات کلود خود موسوم به آی کلود هم استفاده کند. زیرا در گذشته مواردی از هک شدن حساب های کاربری آی کلود گزارش شده بود . 



نکته قابل توجهی که می توان آن را در مورد این نرم‌افزار بیان کرد ، استفاده افراد تحت تعقیب و سیاسی‌ها از این نرم‌افزار می باشد . افرادی که نیاز دارند چت آنها به هیچ عنوان رمزنگاری نشود و دسترسی به آن غیرممکن باشد . جالب است بدانید ادوارد اسنودن افشاگر جاسوسی های اینترنتی آژانس امنیت ملی آمریکا از این نرم‌افزار برای داشتن ارتباط و برقرار تماس استفاده میکرده است . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار