به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، دکتر علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های مربوط به سالگرد ارتحال امام و همچنین برنامه ریزی مناسب جهت اعزام زائرین از استان به حرم مطهر حضرت امام(ره) تاکید کرد.

رادفر با بیان اینکه امروز ما هر عزتی در دنیا داریم مرهون حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی است، افزود: امام خمینی(ره) توانست بار دیگر اسلام واقعی و اسلام ناب محمدی(ص) را به دنیا بشناساند فلذا لازم است در این برهه و در این مقطع از انقلاب اسلامی، ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام (ره) و اندیشه های ایشان برای نسل جوان امروز تبیین و معرفی شود.

وی افزود: نباید اجازه دهیم نگاههای سیاسی، اندیشه های حضرت امام (ره) را مضیق و محدود سازد چرا که راه و مسیر امام بسیار فراتر از تفکرات جناحی است و باید اندیشه های ایشان در چهارچوب نظام اسلامی، تبیین و به جوانان معرفی شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به گرایشی که امروز در دنیای غرب نسبت به دین مبین اسلام ایجاد شده است، دشمن درصدد است با ساختن اسلام های جعلی و بواسطه گروهکهای تروریستی تکفیری مثل داعش، به چهره مبارک و رحمانی اسلام ناب محمدی(ص) ضربه بزند و جلوی گرایش به اسلام واقعی را بگیرد لذا مسلمانان باید در برابر این توطئه ها و تهدیدات با هوشیاری و بصیرت عمل نمایند.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی ارگانها باید تا حد توان یاریگر نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مراسمات و برنامه های مربوط به سالگرد ارتحال حضرت امام و همچنین اعزام زائرین از استان به حرم مطهر امام (ره) باشند.

وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان نیز در این جلسه گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 12 هزار زائر از استان آذربایجان غربی، 13 خرداد ماه امسال به حرم مطهر امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

در این نشست همچنین اعضاء درباره اعزام زائران و تمهیدات مورد نیاز برای زوار حرم مطهر امام راحل (ره) بحث و تبادل نظر کردند.