نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان از مسئولین خواستار شد:
نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ دولت باید سه مسأله را در اولویت‌های کاری خود قرار دهد و با قدرت و تلاش بیشتری به این امور بپردازد؛ اقتصاد مقاومتی،سرعت بخشیدن به فعالیت‌های علمی و مصون سازی مسائل فرهنگی باید اولویت سه گانه دولت باشد.
کد خبر: ۲۵۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 24 June 2016
آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی اظهار داشت: مسؤولان خیلی وارد حاشیه نشوند و بجای آن نیازهای مردم را ببینند و در راستای رفع آن گام بردارند.
شاهچراغی اضافه کرد: رفت‌وآمدهای غربی‌ها به کشور برای مردم آب و نان درست نکرده است و خیلی افتخار نکنیم که این‌ها آمدند و آن‌ها رفتند و عده‌ای در صف آمدن هستند و از این موارد که هر روز گفته می‌شود و می‌شنویم.وی گفت: امروز باید دید غربی‌ها در این رفت‌وآمدها تا امروز برای مردم ایران چه کرده‌اند؟ همه تلاش‌ها روی کاغذ بوده است که آن هم معلوم نیست در آینده عمل بشود یا خیر و امروز باید به نیروی داخلی ایران اسلامی تکیه کرد.
وی افزود:دولت باید سه مسأله را در اولویت‌های کاری خود قرار دهد و با قدرت و تلاش بیشتری به این امور بپردازد؛ 
اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین اصل از این سه اولویت است که باید در دستور کار همیشگی مسؤولان باشد.وی تصریح کرد: امروز آنچه مشکلات را حل می‌کند، فقط و فقط اقتصاد مقاومتی است و این خواسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گیرد.نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری افزود: نباید به اقتصاد مقاومتی بی‌اعتنایی کرد و دلمان به رفت‌وآمدهایی خوش باشد که به کشور از سوی غربی‌ها صورت می‌گیرد؛ این آمد و شدها تا امروز به درد کشور نخورده و دردی را درمان نکرده است.
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: سرعت بخشیدن به فعالیت‌های علمی باید اولویت دوم دولت‌مردان باشد و همه بکوشند تا علم کشور را با شتاب بیشتری تکمیل کنند.شاهچراغی بیان کرد: تقویت بخش‌های علمی امروز لازمه کار است و علم و دانش، قدرت و عزت می‌آورد و باید مورد توجه باشد.نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مصون سازی مسائل فرهنگی و توجه به فرهنگ دینی نیز باید اولویت سوم دولت باشد؛ نباید گذاشت فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی دچار آسیب شود و ضرورت دارد این فرهنگ متعالی حفظ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار