امام‌جمعه شیروان گفت: مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان همواره باید هوشیار باشند.
کد خبر: ۲۵۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 06 July 2016

حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان با تبریک عید فطر اظهار داشت: با توجه به توطئه‌های استکبار علیه کشورهای مسلمان و حمایت از داعش از این‌رو هوشیار و حفظ وحدت مسلمانان از ضروریات امروز است.

وی با بیان اینکه در داخل کشور هم مردم و مسؤولان باید در برابر دسیسه‌های دشمن آگاه و هوشیار باشند گفت: خدمت صادقانه از سوی مسؤولان به مردم  دشمن را ناامید کرده و این موضوع باید همواره موردتوجه مدیران قرار بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به برخی از موضع‌گیری‌های داخلی در خصوص ارتباط با آمریکا و تاثیر آن در بهبود وضعیت اقتصادی کشور بیان داشت: این افراد اساسا عقل خود را ازدست‌داده‌اند و واقعیت‌ها را نمی‌بینند.

وی گفت: آمریکا جنایت‌های زیادی را علیه کشورمان روا داشته از این‌ رو به هیچ عنوان قابل‌اعتماد نیست.

امام‌جمعه شیروان همچنین شعار سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل که از سوی رهبری نام‌گذاری شده است را برشمرد و گفت: تحقق شعار سال باید نصب العین مسؤولان قرار بگیرد.

کوثری با بیان اینکه ماه رمضان فضائل زیادی به ما آموخت گفت: لازم است تا این فضائل کسب شده در طول سال موردتوجه مومنان قرار بگیرد.

وی افزود: برای سعادت دنیا و آخرت همواره باید به تعالیم دینی توجه و آن را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان همچنین امنیت حاکم در کشور را مرهون خدمات و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) خواند و گفت: این امنیت حاکم در نظام اسلامی همواره می‌بایست قدر دانسته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان همچنین از حضور پرشور مردم شهرستان در برنامه‌های شب‌های قدر و روز جهانی قدس هم قدردانی کرد.

نماز عید فطر در همه نقاط شهری و روستایی  شهرستان شیروان و  مردم مومن شهرستان پایان یک ماه  روزه‌داری را جشن گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار