مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی:
مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی بابیان اینکه سقف تسهیلات بافت فرسوده در بجنورد ۴۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون ریال است افزود: در سایر شهرهای استان تاکنون متقاضی برای دریافت تسهیلات نوسازی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۲۶۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 14 July 2016
مجید اسدی فر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سهم خراسان شمالی از تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده اعطای 900 فقره تسهیلات است اظهار داشت: این بانک در این مدت، 69 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات به 213 متقاضی نوسازی در بافت فرسوده اعطا کرده است که 160 واحد در شیروان، 52 واحد در بجنورد و یک واحد در شهر اسفراین با استفاده از این تسهیلات نوسازی می‌شوند.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی افزود: این بانک در سه ماه نخست امسال، 102 میلیارد و 375 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی تصریح کرد: این میزان تسهیلات به 290 متقاضی اعطاشده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، هفت میلیارد ریال افزایش داشته است.

اسدی فر به پرداخت تسهیلات صندوق مسکن یکم در این بانک به متقاضیان اشاره کرد و گفت: در این استان 588 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن یکم، در شعب مختلف بانک مسکن استان نسبت به گشایش حساب اقدام کرده‌اند که از این محل، حدود 100 میلیارد ریال منابع سپرده‌گذاری شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون پنج فقره از پرونده‌های مزبور منجر به پرداخت تسهیلات شده و یک میلیارد و 750 میلیون ریال برای تأمین مسکن این متقاضیان تزریق‌شده است و 12 فقره پرونده نیز در شرف پرداخت است.

اسدی فر خاطرنشان کرد: در طرح تسهیلات مسکن یکم، برای ساخت و یا خرید هر واحد مسکونی در شهر بجنورد 600 میلیون ریال و در سایر شهرها 400 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی افزود: زوجین نیز در شهر بجنورد یک میلیارد و 200 میلیون ریال و در دیگر شهرها 800 میلیون ریال اعتبار تسهیلاتی دریافت می‌کنند.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ساله است و اعتبارت مزبور با 11 درصد اعطا می‌شود.

اسدی فر گفت: در پرداخت تسهیلات مسکن یکم به زوجین، دو شرط خیلی مهم که پیش‌ازاین دریافت این اعتبارات را با مشکل روبه‌رو کرده بود، حذف‌شده است.

وی افزود: پیش‌ازاین، اعتبار تسهیلاتی مزبور تنها به همسر اولی‌ها تعلق می‌گرفت و تاریخ ثبت ازدواج نیز باید پس از یکم فروردین‌ماه 85 بود که این دو شرط اکنون برداشته‌شده است و اکنون محدودیتی به لحاظ تعدد همسر و یا تاریخ ازدواج برای اعطای این تسهیلات وجود ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار