تابناک تهران- آثار مکشوفه از دوران پارینه‌سنگی نشان می‌دهند که 6هزار سال پیش انسان‌ها از ماه برای تخمین زمان استفاده می‌کرده‌اند. اما پس از پیشرفت بشر و اختراع ساعت‌های مکانیکی سازندگان آن وارد مسیر دیگری شدند و کم کم ساعت‌های مچی علاوه بر نشان دادن زمان به نمادی برای صنعت مد تبدیل شدند. امروزه استفاده از ساعت‌های زیبا و گران‌قیمت با حس غرور همراه است. به همین دلیل در این مطلب تصمیم داریم نگاهی به 10 برند محبوب ساعت جهان بیندازیم و آن‌ها بررسی کنیم.
کد خبر: ۲۷۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 08 August 2016
10. امگا

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

برند سوئیسی امگا که در سال 1903 تاسیس شد، سازنده یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های جهان به‌شمار می‌رود. با توجه به سابقه ی غنی تولید ساعت‌های مد روز و با کیفیت بالا از سوی این شرکت، تعجبی ندارد که نیل آرمسترانگ زمانی که به عنوان اولین انسان قدم بر سطح ماه گذاشت، ساعت امگا به دست داشت! از آن زمان امگا به محبوبیت خارق‌العاده‌ای در سراسر جهان دست یافت و سال‌ها برند محبوب سلبریتی‌های جهان بود.

9. تیتان

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

این شرکت هندی حدود 40سال است که در صنعت مد نامی آشنا به شمار می‌رود و با ساعت‌های خوش‌طرح و درجه یکش شناخته می‌شود.  این شرکت علاوه بر ساعت‌، تولید کننده محصولات لوکس دیگری همچون کیف پول، عینک آفتابی و طلا و جواهر است. آن‌ها در حال حاضر در 32کشور فعالیت دارند و به طور سالانه به بهبود کیفیت محصولات خود مشغولند. 

8. بولگاری

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

این نام تجاری خاص در سراسر جهان نه تنها به عنوان یک شرکت ساعت‌سازی بلکه به عنوان یک تولید‌کننده طلا و جواهر و عطر شناخته شده است. البته با توجه به این‌که ساعت‌های بولگاری بسیار گران قیمت و کم‌یاب هستند، بسیاری از افراد استطاعت خرید آن را را ندارند. این ساعت‌ با توجه به مدل آن بین 800 تا 15000دلار قیمت دارد. 

7. بریژیت

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

شرکت بریژیت بیش از دویست سال پیش توسط آبراهام لوئیس بریژیت تاسیس شد. این شرکت برای استفاده از قطعات انحصاری خود کارخانه در تولید ساعت‌های لوکسش شهرت دارد. امروزه ساعت‌های این شرکت سوئیسی از جمله نادرترین ساعت‌های جهان به شمار می‌آیند. 

6. چوپارد

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

یک کمپانی سوئیسی دیگر که در سال 1860 توسط لوئیس اولیس چوپارد بنیان گذاری شد. در طول سال‌ها چوپارد نه تنها به عنوان تولید کننده ساعت‌های لوکس بلکه به عنوان تولیدکننده طلا و جواهر و سایر لوازم جانبی لوکس مطرح شد. این شرکت اولین طراح کورنومتر و ساعت جیبی به‌شمار می‌رود. 

5. پاتک فیلیپ

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

ساعت‌های برند پاتک فیلیپ بیش از یک قرن است که به دلیل مکانیسم‌های پیچیده‌ای که دارند به شهرت رسیده‌اند. آنچه پاتک فیلیپ را نسبت به دیگر برندها متمایز کرده، این است که این برند علاوه بر ساعت‌های لوکس، برای مردم عادی هم ساعت‌هایی تولید می‌کند که گران‌قیمت نیستند. این کمپانی به تازگی میلیون‌ها دلار از فروش ساعت به خانواده سلطنتی قطر به جیب زده است.

 4. اودمارس پیگه

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

اودمارس پیگه بیش از صد سال پیش شروع به طراحی ساعت‌های لوکس کرد و از آن زمان تا به حال محبوب بوده است. امروزه ساعت‌های این برند به دلیل طراحی بند لاستیکی شیک، سیستم سه عقربه‌ای، ماهیت لوکس و عملکرد خوب، در میان سلبریتی‌ها بسیار محبوب هستند و از لوکس‌ترین ساعت‌های جهان به شمار می‌آیند. کسانی که بتوانند از پس هزینه‌های آن برآیند می‌توانند این ساعت‌ها را با بند ساخته شده از طلا یا چرم کروکدیل سفارش دهند.

3. کاسیو

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

این شرکت لوازم الکترونیکی که در سال 1957 در ژاپن تاسیس شد، تولید‌کننده ی ماشین حساب، گوشی موبایل، دوربین، و البته ساعت است. معروف ترین ساعت های تولید شده توسط این کمپانی ساعت های مقاوم در برابر شوک و ضربه است. این ساعت ها در اصل برای ورزش، ماجراجویی و ارتش ساخته شده است. از ویژگی‌های مهم این ساعت‌ها می‌توان به کرونومتر، شمارنده ی معکوس، چراغ و ضد آب بودن اشاره کرد. این ساعت‌ها از دقیق‌ترین ساعت‌های جهان و مقرون به صرفه‌اند.

2. سیکو

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

ساعت‌های سیکو از معروف‌ترین ساعت‌های جهان هستند و تقریبا در هر فروشگاهی و  در هر نقطه‌ای از جهان پیدا می‌شوند. آنها همچنین برای ساخت ساعت‌های لوکس که از ویژگی‌های فن‌آوری نوین بهره می‌برند و منحصر به همین برندند، شناخته شده‌اند. ساعت‌های سیکو هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است و از نظر فن‌آوری تمایزی میان آن‌ها دیده نمی‌شود.

1. رولکس

معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان

ساعت‌های رولکس بدون شک و به حق معروف‌ترین ساعت‌های جهان به شمار می‌آیند. این شرکت سوئیسی که مقر آن در ژنو است، روزانه بیش از 2هزار ساعت لوکس تولید می‌کند. ساعت‌هایی که با پیشرفته‌ترین امکانات ممکن و بسیار خوش‌ساخت تولید می‌شوند و به دلیل استفاده از مواد اولیه با کالیبر بالا همچون الماس، یاقوت و یاقوت کبود بسیار گران‌قیمت هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار