سخنگوی شورای اسلامی شهر خوی گفت: پروژه دفتر خبری صدا و سیمای خوی نیز از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری است که با هزینه ای بالغ بر 750میلیون تومان به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۲۸۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳ 19 August 2016

به گزارش سایت خبری تابناک آذربایجان غربی از خوی، سجاد چهره آرا در نشست خبری با اهالی رسانه و مطبوعات خوی اظهار داشت: آماده سازی تیرورق های عرشه تقاطع غیر همسطح جهاد به اتمام رسیده و در حال رنگامیزی است. اجرای این پروژه در حال حاضر تسریع یافته، و نمای رمپ غربی به اتمام رسیده و بخشی از نمای رمپ ضلع شرقی در دست اجراست
وی اضافه کرد: فونداسیون ویژه چراغ های روشنایی و سیم کشی آن انجام شده و در مرحله نصب چراغ های روشنایی قرار دارد. همچنین 50 درصد از جدول کشی عرشه انجام شده است. 
وی تاکید کرد: با ورود مجموعه عمرانی خود شهرداری برای اجرای این پروژه در حدود 15میلیارد ریال در بخش هزینه صرفه جویی می شود. 
چهره آراء اظهار داشت: اجرای پروژه باغ پوریا طی هفته جاری مجددا آغاز شده و در حال حاضر محوطه سازی آن انجام می شود. محوطه این پروژه 1200 متر مربع بوده و اجرای سنگ چینی محوطه، فضای سبز، تاسیسات برق و زیباسازی در دست اجراست. احداث سرویس بهداشتی، نصب صندلی های نشیمن نیز پس از اتمام محوطه سازی صورت می گیرد. 
وی تصریح کرد: طراحی و اجرای نماد پوریا نیز از دیگر اقداماتی است در صورت گرفته و با توجه به روند اجرا و اراده شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی برای اتمام این پروژه، طی دو ماه آینده شاهد  اتمام کلی آن خواهیم بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر خوی گفت: اولین آمفی تئاتر روباز شهرستان خوی با ظرفیت 1600 نفر  در حال اجراست و در حال حاضر عملیات سنگ فرش، اجرای نما، تاسیسات و روشنایی انجام می شود و در صورت تهیه و نصب صندلی های تماشاگران تا یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود. 
چهره آراء افزود: پروژه دفتر خبری صدا و سیمای خوی نیز از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری است که با هزینه ای بالغ بر 750میلیون تومان به اتمام رسیده است. 
وی اذعان داشت: این مجموعه دارای 675  متر مربع زیربنا بوده و تاسیسات موتورخانه ای نیز نصب شده و آماده بهره برداری است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار