مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: تیم ملی 98 ایران به کاپیتانی علی دایی برای اولین بار در ارومیه به میدان می رود.
کد خبر: ۲۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 27 April 2015

به گزارش زرین خبر، یحیی بهاری در گفت و گو با اروم نیــــوز، با اشاره به میزبانی ارومیه از تیم ملی 98 ایران اظهار داشت: منتخب پیشکسوتان تیم ملی روز چهارشنبه این هفته وارد ارومیه می شود و بلافاصله پس از ورود در یکی از بهترین هتل های شهر اسکان داده می شود.

وی گفت: علی دایی برای اولین بار است در ارومیه حاضر خواهد شد.

وی افزود: دیدار منتخب تیم ملی 98 ایران و باشگاه 90 ارومیه روز پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه برگزار می شود و امیدواریم این دیدار خاطره خوبی در تاریخ فوتبال این استان ثبت کند.

بهاری افزود: این دیدار، خیرخواهانه است و عواید حاصل از بلیط فروشی صرف امور عام المنفعه می شود بنابراین امیدواریم علاقمندان با حضور در سالن الغدیر در اجر معنوی این اقدام شریک باشند.

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: این دیدار با همکاری دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه برگزار می شود و سعی خواهد شد تا توجه عموم به بحران دریاچه ارومیه جلب شود.

بهاری اظهار داشت: در ترکیب تیم ملی 98 ایران بازیکنان بزرگی همچون علی دایی، خداداد عزیزی، آتیلا حجازی، پژمان جمشیدی و مهدی هاشمی نسب حضور دارند.

وی به سوال اروم نیوز مبنی بر اینکه در سایت اختصاصی مرحوم زنده یاد ناصر حجازی آمده است که تیم "یاران حجازی" در ارومیه به میدان می رود، اظهار داشت: به طور قطع تیم ملی 98 ایران در ارومیه به میدان می رود اما قبل از شروع مسابقه، مراسمی برای یادبود شاد روان ناصر حجازی در ورزشگاه برگزار می شود.

بهاری در پایان تصریح کرد: بنرهای این دیدار نیز در سطح شهر نصب شده و بلیط فروشی این دیدار در روزهای آینده انجام می شود.

بر پایه این گزارش این مسابقه روز پنج شنبه هفته جاری دهم اردیبهشت ماه با حضور علی دایی، خدادادعزیزی، مهرداد میناوند، پژمان جمشیدی، مهدی هاشمی نسب وآتیلا حجازی راس ساعت ۱۷ در محل سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.علی دایی در ارومیه به میدان میرود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار