امام جمعه شوط گفت: برقراری عدالت در ارائه دادن خدمات بهداشتی و درمانی مهم‌ترین دستاورد طرح تحول نظام سلامت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 02 May 2015

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برقراری عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به طبقه‌های مختلف اجتماعی یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی می‌باشد، که در سایه اجرای طرح «تحول نظام سلامت» تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم به معنای واقعی ولی‌نعمت مسئولان و کارگزاران نظام هستند، اضافه کرد: در جامعه مبتنی بر معیارهای دینی و اسلامی باید برای ارائه خدمات مساوی و برابر به آحاد جامعه گام برداشت، تا از این رهگذر رضایت عمومی بین مردم به بهترین شکل تحقق پیدا کند.

وی یکی از مهم‌ترین خدمات طرح تحول نظام در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان شوط را مجهز کردن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی عنوان و خاطرنشان کرد: به دنبال اجرای طرح مورد اشاره دو دستگاه دیالیز به بیمارستان این شهرستان تعلق گرفته است.

امام جمعه شوط با اظهار اینکه در چند روز آینده نسبت به نصب و استفاده آن دستگاه توسط بیماران اقدام خواهد شد، افزود: مسئولان و افراد متمکن جامعه از طریق ارائه خدمت به طبقه کم‌برخوردار برای خود باقیات‌الصالحات ذخیره می‌کنند.

وی با اظهار به اینکه در حال حاضر اقشار مختلف مردم از خدمات متعدد تعریف شده در طرح مورد اشاره بهره‌مند هستند، اضافه کرد: این خدمات ساکنان مناطق روستایی و شهری را شامل شده است، تا از این رهگذر در همه مناطق کشور برای رشد شاخص‌های سلامت گام برداشته شود.

هاشمی کاهش یافتن هزینه‌‌های ناشی از دریافت خدمات بهداشتی و درمانی، دسترسی همه مردم به امکانات درمانی و برقراری عدالت را مهم‌ترین اهداف اجرای طرح مورد اشاره عنوان و تصریح کرد: هزینه خدمات درمانی در مناطق شهری و روستایی ‌هم‌اکنون کاهش پیدا کرده است.

امام جمعه شوط یکی از مهم‌ترین دستاوردها را زیرپوشش بیمه بردن آحاد جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه جمع کثیری از مردم شهرستان شوط مانند سایر مناطق استان و کشور از خدمت بیمه بهره‌مند شده‌اند، که این موضوع حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته کار و کارگر قرار گرفته‌ایم، فرارسیدن این ایام را به تلاش‌گران عرصه تولید، صنعت، سازندگی و اقتصاد تبریک گفت و اظهار داشت: در صورت توجه به قشر زحمت‌کش کارگری چرخ اقتصاد کشورمان با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار