به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، بهره برداری و افتتاح ۱۱۱ واحد مسکونی محرومان در استان ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 22 September 2016
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، بهره برداری و افتتاح ۱۱۱ واحد مسکونی محرومان در استان ایلام آغاز شد.
به گزارش تابناک ایلام، این تعداد واحد که با همکاری سپاه استان ایلام و کمیته امداد امام (ره) به منظور تامین سرپناه برای اقشار بی بضاعت احداث شده اند روز پنجشنبه در دومین روز از هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسیدند .
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جریان افتتاح این واحدهای مسکونی محرومان گفت: مشارکت سپاه استان ایلام در ساخت منزل مسکونی نیازمندان روستایی نشان از توجه این نیروی ارزشی به مشکلات مردم در تمام عرصه دارد.
سردار سید صادق حسینی ابراز امیدواری کرد: رفع محرومیت به عنوان یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی با تداوم روحیه جهادی محقق شود.
وی افزود: سپاه پاسداران به منظور تحقق منویات و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رفع فقر و محرومیت وارد عرصه فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی شده است.
وی با بیان اینکه استکبارستیزی و محرومیت زدایی از اهداف سپاه است، گفت: یک دست سپاه مبارزه با استکبار جهانی و در دست دیگر آن محرومیت زدایی است.
سردار حسینی اضافه کرد: اجرای طرح های ساخت منازل محرومان در روستاهای استان توسط سپاه و کمیته امداد تجلی از تحقق اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل محسوب می شود.
وی ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع تر با همکاری تمام دستگاه های متولی چراغ خانه های محرومان روشن شود.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: سپاه مانند همیشه در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی پیشگام عمل کرده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار