غلام‌رضا کاتب در گفت‌وگو با تابناک تهران:
تابناک تهران- دبیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش‌وپرورش از نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح برای پاسخ به مطالباتشان مهلتی دوهفته‌ای گرفت.
کد خبر: ۳۰۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 02 October 2016
غلام‌رضا کاتب، ضمن اعلام این خبر درباره دلایل تعویق اعلام وصول طرح استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با تابناک تهران گفت: شب گذشته هیئت‌رئیسه مجلس با تعدادی از نمایندگان درخواست‌کننده طرح استیضاح جلسه تشکیل داد تا با میانجی‌گری زمینه تعلیق طرح استیضاح فراهم شود.

وی افزود: در این جلسه درخواست‌کنندگان استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش ایرادات خود را پیرامون دانشگاه فرهنگیان، صندوق ذخیره فرهنگیان، برخی معاونان وزیر و برخی انتصابات در استان‌ها بیان کردند؛ و پس از جلسه بیش از ۲ ساعته مقرر شد فعلاً اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش منتفی شود.

کاتب اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شود کمیته‌ای متشکل از ۳ نفر از روسای وزارت آموزش‌وپرورش و ۳ نفر از نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح وزیر آموزش پرورش تشکیل شود تا موضوعات مطروحه در استیضاح موردبررسی قرار گیرد.

با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش ابهامات حول محور صندوق ذخیره فرهنگیان است گفت: در ماه‌ها گذشته ابهاماتی حول محور صندوق ذخیره فرهنگیان به‌ویژه پس از مطرح شدن موضوع فیش‌های نجومی به وجود آمد که از عدم نظارت دقیق بر صندوق فرهنگیان حکایت داشت که نمایندگان از وزیر آموزش پرورش درخواست کردند که هر چه سریع‌تر به وضعیت این صندوق سروسامان داده شود و نظارت بیشتری بر این صندوق انجام گیرد.

بر همین اساس با میانجی‌گری هیئت‌رئیسه مجلس، نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش پذیرفتند تا مهلت دوهفته‌ای برای پاسخ به مطالباتشان به آقای فانی داده شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
این دوهفته خرید زمان وفرار از استیضاح است ونمایندگان نباید فریب بخورند درد فرهنگیان همانطور که همه نمایندگان می دانن تنها صندوق ذخیره نیست بیمه آتیه سازان بدرد فرهنگیان نمیخورد فرهنگیان درد خود را به کی بگویند چرا اینهمه با آبروی آنها بازی می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار