سرپرست اداره کل پست استان ایلام گفت : تاکنون 353 هزار و 327 کد پستی منازل مسکونی، اداری، تجاری و شخصی در استان تعریف شده که از این تعداد، 253 هزار و 684 مورد شهری و 99 هزار و 643 مورد روستایی است.
کد خبر: ۳۰۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 06 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ "بابک گله داری" روز پنجشنبه در آستانه 17مهرماه روز جهانی پست در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی این استان اظهار کرد: این طرح شامل آدرس ملی، مکانی مرجع شده یا فایل آدرس جغرافیایی ملی است و تاکنون در مناطق شهری بصورت 100 درصد و در مناطق روستایی 50 درصد اجرایی شده است.

وی کاربرد طرح GNAF را تعیین موقعیت آدرس های فیزیکی، بهبود تجارت شامل تایید آدرس های داده شده در پایگا داده ها و پیشگیری از جرم با بررسی صحت هویت افراد و گیرندگان مرسوله های پستی اعلام کرد.


وی با اشاره به بروز رسانی 76 هزار و 548 مورد کد پستی شهری و روستایی استان ایلام تا پایان اردیبهشت ماه امسال، گفت: بروز رسانی 59 هزار و 322 کد پستی دیگر اکنون در دست اقدام است.

سرپرست اداره کل پست ایلام اجرای طرح وب سرویس کد پستی در سه دفتر پستی استان، طرح پست پایانه (تجارت الکترونیک) به منظور مبارزه با قاچاق کالا و امانت تجاری با هدف سهولت در تحویل مرسوله های پستی را از اقدام های این شرکت برای خدمات دهی هر چه گسترده تر به مردم اعلام کرد.

وی از کاهش نرخ صدور کارت ملی هوشمند برای مردم این استان نیز خبر داد و یادآور شد: نرخ صدور کارت ملی هوشمند برای هر نفر در کشور 90 هزار ریال است ولی در استان ایلام این نرخ 80 هزار ریال تعیین شده و از متقاضیان دریافت می شود.

گله داری با اشاره به اجرای طرح پست درمانی در آینده گفت: با تفاهم نامه ای که در قالب اجرای این طرح با دانشگاه علوم پزشکی ایلام منعقد شده، جواب آزمایش های پزشکی برای مردم از طریق پست انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار