رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی؛
تابناک: نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان وجود پتانسیل نیروی انسانی را مزیت مناسب استان مرکزی برای ترغیب سرمایه گذاران به حضور در استان برشمرد و گفت: کاهش و حذف بروکراسی اداری در استان مرکزی برای جذب سرمایه گذار باید مورد توجه جدی مسئولان عالی استان قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۱۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 17 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی که با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، سرمایه گذاران و موسسات مالی و اعتباری برگزارشد گفت: گزارش نهاد ریاست جمهوری در خصوص مزیت های استان مرکزی از جمله وجود 46 شهرک صنعتی و 21 کارخانه بزرگ صنعتی قرائت شد.

حسینی نزدیک بودن استان مرکزی به پایتخت و میزان درآمد زایی استان را از جمله مولفه های مهم در جذب سرمایه گذار دانست و تصریح کرد: اولویت مهم سرمایه گذاری در استان مرکزی رعایت استانداردهای زیست محیطی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه احداث بیمارستان سوانح و سوختگی، بیمارستان 1000 تختخوابی، توسعه بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج) و توسعه و تجهیز بیمار ستان آیت اله خوانساری طرح های شاخص استان در حوزه بهداشت و درمان است خاطر نشان کرد: در حوزه کشاورزی توسعه شهرک های گلخانه ای در خنداب و کمیجان مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) دو پروژه احداث گلخانه هیدورتونیک و گاوداری سه هزار راسی را در زرندیه که 70 نفر اشتغال ایجاد میکند را با هزینه ای بالغ 50 میلیارد و 82 میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی سرمایه گذاری در خصوص درمانگاه خمین، پلی کلینیک دلیجان ارتقاء هتلینگ بیمارستان امام، درمانگاه تفرش و اورزانس ساوه را خواستار شد.

حسینی از احداث ترمینال صادرات پسته در زرندیه با صرف هزینه  12 میلیارد تومانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد و اظهار کرد: در حوزه کشاورزی توسعه شهرک های گلخانه ای بیشتر در خنداب و کمیجان و پروژه های زیر بنایی در اقصی نقاط استان مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جلسه سرمایه گذاری استان مرکزی توسعه منابع قرض الحسنه و ایجاد 12 هزار فرصت شغلی از طریق مشاغل خانگی و خرد مورد توجه قرار گرفت تاکید کرد: 100 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی و بانک سپه با نظارت در حوزه خدماتی مانند فرش و کشاورزی و اشتغال های کوچیک سرمایه گذاری صورت میگیرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان وجود پتانسیل نیروی انسانی توانمند، صنایع مادر و سرمایه گذاری مناسب در حوزه راه های مواصلاتی را مزیت مناسب استان مرکزی برای ترغیب سرمایه گذاران به حضور در استان برشمرد و گفت: کاهش و حذف بروکراسی اداری در استان مرکزی برای جذب سرمایه گذار باید مورد توجه جدی مسئولان عالی استان قرار بگیرد تا سرمایه گذار با خیال آسوده در استان مرکزی حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار