امام جمعه موقت آبدانان هفته پدافند غیرعامل را فرصتی برای ارزیابی توانمندی های بازدارنده عمومی دانست.
کد خبر: ۳۱۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 28 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سیدحسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: براساس اصل تفکیک قوا در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قوه قضاییه متولی اجرای احکام و برخورد مناسب با متخلفان و هنجارشکنان است.

به گفته وی، برای احقاق حقوق فردی و اجتماعی باید از هر گونه اقدام خودسرانه بشدت خودداری کرده و دعاوی و حل مخاصمات و برخورد با تظلمات را به این قوه مستقل بسپاریم.

وی سپس با اشاره به فداکاری های سردار شهید حاج صارم طهماسبی در سالگرد شهادت این اسوه مقاومت افزود: این شهید سرافراز در کسوت یک رزمنده مخلص، فرمانده ای با صلابت، مهاجری با سعه صدر و بنده ای قانع و شاکر خداوند متعال، وجود خود را تقدیم اسلام، عزت و امنیت جامعه اسلامی کرد.

خطیب موقت جمعه آبدانان همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهید فهمیده و شهدای دانش آموز تاکید کرد: شهید فهمیده در اوج شجاعت و بصیرت با نثار جان خود در راه اعتلای اهداف انقلاب اسلامی، راه هدایت و سعادتمندی دنیا و آخرت را به جوانان و نوجوانان ایران نشان داد.


وی یادآور شد: این نهاد با تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری برای حراست از موجودیت نظام اسلامی تاسیس شد و قادر است با ایجاد آمادگی و آگاهی همگانی، امنیت روحی و روانی و زیربنایی جامعه را در مقابل تهدیدهای دشمنان تامین کند.

امام جمعه موقت آبدانان با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار، 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اضافه کرد: خوی تعدی و تجاوز گری در وجود و سرشت دولت آمریکا نهادینه شده و تخریب باورهای دینی و سنت های پایدار اجتماعی همه ملت های مستقل عالم و سیطره بر جغرافیای سیاسی و طبیعی جهان اسلام از استراتژی های دراز مدت این غول سیری ناپذیر امروز دنیا است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار