مهندس کیوان دژهوت :
شهردار بجنورد از اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر برای تشکیل سازمان بار و مسافر خبر داد و گفت: بزودی با ادغام تاکسیرانی و اتوبوسرانی و پایانه ها یک سازمان واحد تشکیل خواهد شد تا با حذف تمامی این سازمانها در قالب معاونت یک مدیریت یکپارچه اعمال شود.
کد خبر: ۳۲۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 31 October 2016
در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی افزود: با تشکیل این سازمان و واگذاری مدیریت به شهرداری می توانیم برای شهروندان پوشش مناسب خدمات عمومی را درشهر اعمال کنیم.
شهردار افزود: با توجه به اینکه سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی وظیفه حمل ونقل عمومی را برعهده دارند ، توقع استقلال مالی داشتن برای این سازمانها درنبود منابع مالی پایدار کاملا دور از  ذهن خواهد بود.
دژهوت ادامه داد: با تشکیل سازمان بار و مسافر و ادغام سازمانها به یک سازمان ، پیش بینی می کنیم وضعیت سازمانی هم به لحاظ خدمات و هم درآمدی بهبود یابد .
شهردار عنوان کرد: هم اکنون هزینه تمام شده برای بلیط خط واحد به ازای هرنفر ، 10 هزار ریال برآورد می شود که سازمان تنها یک سوم این هزینه را اخذ کرده و دو سوم آن از محل کمکهای دولتی و شهرداری تامین می شد .

دژهوت ادامه داد: با حذف کمکهای دولتی دربخش یارانه بلیط  که به زعم شهرداری ماهیانه 1 میلیارد ریال بود ، یک باره وضعیت سازمان اتوبوسرانی رو به افول گذاشت و حجم بدهی سازمانی افزایش یافت.
شهردار گفت: درپایان سال 94 سازمان اتوبوسرانی شهر بجنورد 20 میلیارد ریال بدهی داشت .
این مقام مسئول ادامه داد: با اخذ مصوباتی از شورای اسلامی ، مقرر شد شهرداری پوشش مناسب مالی را به سازمان ببخشد تا روند ارائه خدمات عمومی دچار نقصان نشود.
شهردار وضعیت کنونی سازمان را مطلوب دانست و گفت: هم اکنون برنامه های متعددی برای احیای سازمان در دستور کار داریم که نتایج آن بزودی برای شهروندان قابل لمس خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار