راهپیمایی با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که روز پنجشنبه با حضوراقشار مختلف مردم، دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولان، طلاب و روحانیان و نیروها و فرماندهان سپاه و بسیج همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد، حاوی حاشیه ها و جلوه های ویژه ای بود.
کد خبر: ۳۲۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷ 04 November 2016
به گزارش تابناک قم، گروه های مختلف دانش آموزی به همراه معلمان و مسئولان واحدهای آموزشی برغم تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه خود را به میدان روح الله و محل آغاز این راهپیمایی رسانده و به جمعیت حاضر ملحق شدند.

** در میدان روح الله و همچنین در طول مسیر به سمت حرم حضرت معصومه (س) شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل فضایی حماسی و صحنه هایی از بصیرت و همچنین نفرت مردم انقلابی، مومن و ولایتمدار قم از استکبار جهانی توطئه ها و سیاست های ضد بشری و شوم آن را به نمایش گذاشته بود.

** اجرای سرود دانش آموزی از جمله بخش های جذاب این مراسم باشکوه بود، همچنین دانش آموزان شرکت کننده در حالی که کاورهایی حاوی مضامین ضد آمریکایی و ضد استکباری به تن داشتند، با شور و اشتیاق خاصی نمادی از خشم و بیزاری نسل جوان کشور از آمریکای جنایتکار و هم پیمانان پلیدش را به نمایش گذاشتند.

**دانش آموزان همچنین با در دست دشت تصاویر شهید حسین فهمیده به عنوان شاخص ترین شهید دانش آموزی کشور بر حفظ و تداوم آرمان ها و اهداف بلند و متعالی شهیدان جنگ تحمیلی و امام راحل تاکید کردند. 

**پرچم های آمریکا و اسراییل در چند نقطه در مسیر راهپیمایی کنندگان به نشانه لزوم مبارزه با استکبار جهانی بر روی زمین کشیده می شد.

**پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی علاوه بر مقابل بیت تاریخی حضرت امام (ره) در خیابان ارم و همچنین در میدان آستانه قم در میان شعارهای ضد آمریکایی مردم به آتش کشیده شد.

** حضور میهمانان خارجی و همچنین طلاب و دانش آموختگان جامعه المصطفی دوشادوش سایر اقشار مردم در این راهپیمایی از جلوه های ویژه این مراسم بود.

**در این مراسم شخصیت هایی برجسته ای از جمله آیت الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس ، فرماندار قم، معاونان استاندار و همچنین اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند.

** حضور دانشجویان دانشگاه های مختلف قم به همراه اساتید دانشگاه جلوه ویژه ای به این مراسم باشکوه داده بود.

** راهپیمایان پس از تجمع در صحن امام رضا (ع) حرم کریمه اهل بیت قطعنامه 7 ماده ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با فریاد تکبیر تایید کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار