برای اولین بار در خاورمیانه؛
اینترنت رایگان از طریق بالن در پایانه مرزی مهران و اطراف مرز جهت استفاده زوار عتبات عالیات مستقر می شود.
کد خبر: ۳۲۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 13 November 2016
عباس بیرامی در این خصوص به خبرنگار ما گفت؛ این برای اولین بار است که در خاورمیانه از اینترنت بالن برای ارائه خدمات استفاده می شود.
 
بیرامی در تشریح دیگر خدمات ارائه شده در حوزه ارتباطات و زیرساخت به همکار ما گفت؛ 22 سایت BTS  جدید اینترنت همراه توسط هر سه اپراتور همراه اول, ایرانسل و رایتل در مرز مهران و جاده های منتهی به آن نصب شده است. علاوه بر این 40 سایت BTS  هم که از قبل نصب شده بودند توسعه یافته و در مدار خدمت قرار گرفته اند.
 
مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان ایلام ادامه داد؛ قابلیت برقراری روزانه 10 میلیون تماس تلفنی بین ایران و عراق فراهم شده و در پایانه مرزی مهران تلفن های ثابت کارتی برای استفاده زوار نصب شده است.
 
بیرامی اضافه کرد؛ در راستای ارائه خدمات مالی و پولی به زوار هم 10 دستگاه خودپرداز پست بانک ایلام در پایانه مرزی مهران مستقر شد.
 
عباس بیرامی در خصوص خدمات اینترنت همراه در مهران و پایانه مرزی گفت؛ همه اپراتورهای تلفن همراه پهنای باند خود را در مهران و پایانه مرزی و جاده های منتهی به مرز چندین برابر افزایش داده و مشکلی از بابت اینترنت نداریم.
 
مدیر ارشد وزارت ارتباطات در استان ادامه داد؛ از نجف تا کربلا 150 باجه دکل های وای فا نصب شده و اینترنت رایگان در اختیار زوار قرار گرفته است.
 
تجهیز و راه اندازی زائر سرای شرکت مخابرات, استقرار گشت های شبانه روزی نگهداری تاسیسات, استقرار خودروهای عملیاتی شرکت پست و نصب تجهیزات اینترنت در مرز چیلات از دیگر خدمات صورت گرفته می باشد./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
راه کربلا از کلیه شهرستانهای ایلام می گذرد. انشاء الله به دیگر شهرستان هم توجه گسیل دارید. به فکر سرگرمی این مردم بیکار هم باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار