معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در بخشی از این نرم افزار اخبار لحظه ای از جمله وضعیت راه ها، اطلاعیه ها و اخبار هواشناسی استان و شهرهای عراق، نحوه عبور و مرور در مرز مهران بصورت لحظه ای به اطلاع زائران خواهد رسید.
کد خبر: ۳۲۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 13 November 2016
حجت الاسلام حشمت رستمی روز یکشنبه با بیان اینکه این نرم افزار (اپلیکشن) دارای قابلیت ها و اطلاعات کافی برای زائران است، اظهار کرد: در بخش دیگری از این برنامه فهرست اماکن مذهبی کشور عراق از نجف تا کربلا و فهرست امامزادگان و همچنین مساجد استان ایلام برای اسکان و اقامت در مسیر حرکت معرفی شده است.

رستمی نمایش اماکن اقامتی، رفاهی مسیر تردد زائران شامل فهرست رستوران ها و هتل های استان ایلام و زائرسراهای مردمی مهران، مراکز خدماتی، بانک ها و مراکز خرید را از دیگر قابلیت های این نرم افزار برشمرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد: همچنین در این سامانه نرم افزاری فهرست مراکز حمل و نقل مانند ترمینال ها، تاکسیرانی و اتوبوس رانی، پارکینگ های خصوصی موجود از ایلام تا مهران نمایش داده می شود.

به گفته وی، علاوه بر این، فهرست پارکینگ های موقت که توسط ارگان ها در مسیر ایلام تا مهران احداث شده و اماده خدمات رسانی هستند نیز به اطلاع زائران می رسد.

وی گفت: در بخش دیگری از این نرم افزار فهرست مراکز ثابت و سیار بهداشتی و درمانی نظیر درمانگاه ها، بیمارستان ها و اورژانس، پارک ها و اماکن گردشگری استان، فهرست کاملی از شماره تلفن های ضروری، نقشه کربلا، نقشه مسیرهای ورودی کربلا، نقشه مسیر پیاده روی نجف تا کربلا، مجموعه ای نفیس از ادعیه ها و لغات پرکاربرد عربی نیز آورده شده است.

وی با بیان اینکه همچنین مسیریابی دقیق و نمایش مکان روی نقشه نیز از طریق این نرم افزار قابل دسترسی است، افزود: تاکنون شش هزار مرتبه دانلود این نرم افزار توسط زائران انجام گرفته است.

این نرم افزار از طریق برنامه بازار گوشی های تلفن همراه قابل دریافت است و امکانم دانلود مستقیم نیز از طریق آدرس arbaeen.apk وجود دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار