کد خبر: ۳۳۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 17 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام حشمت رستمی روز پنجشنبه  افزود: 200 هزار بسته فرهنگی نیز شامل سربند، چفیه و ادعیه مذهبی با همکاری دستگاه های عضو کمیته و همچنین دفتر بعثه رهبری از طریق 30 ایستگاه فرهنگی مستقر در مرز مهران توزیع شد.
 
وی از استقرار 120 مبلغ روحانی در مرز مهران خبر داد و گفت: این افراد ضمن برپایی اقامه نماز جماعت با حضور در ایستگاه های فرهنگی این سازمان پاسخگوی مسایل اعتقادی بوده و زائران را با آداب زیارت آشنا می کنند.
 
وی همچنین از تهیه اپلیکشن ویژه اربعین توسط این سازمان خبر داد که در بر دارنده اطلاعات مورد نیاز سفر به کشور عراق است.
 
به گفته معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، امسال برای پذیرایی از زائران اربعین 70 هیات مذهبی با مشارکت جوانان عضو ، ایستگاه صلواتی در مسیر تردد زائران دایر کرده اند.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه سه جایگاه برگزاری آیین های مذهبی در مرز مهران توسط این کمیته پیش بینی شده افزود: در این جایگاه ها هر شب فعالیت های تبلیغی برای زائران توسط مداحان و روحانیان برجسته کشوری اجرا می شود.
 
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مسئولان استان ایلام تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده اند این مرز بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار