متهم پرونده حادثه هتل تارا شهرستان مهاباد که منجر به مرگ یکی از کارمندان بانو این هتل شد کارمند شرکت تلاش گران اندیشه نیست و بنده بابت این اشتباه از این شرکت معذرت خواهی می کنم.«س.م.ه» که متهم اصلی این پرونده ،اصلا کارمند دولت نیست و به هیچ نهاد امنیتی و انتظامی کشور وابسته نیست.
کد خبر: ۳۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 10 May 2015

جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس :خود من برای رای دادن از مبانی فکری امام و رهبری کمک می گیرم. این مبنای فکری کاملا مشخص است و به مواردی از جمله سلامت مالی، سلامت اخلاقی، کارآمدی، اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی، استکبارستیزی، باور به توانمندی های داخلی، پرهیز از اشرافیت، توجه به اقشار محروم، اراده پیگیری و روحیه انقلابی است. البته این مبانی کامل تر و جامع تر است اما آن چیزی که در ذهن من مانده همین موارد محدود است.

مبنای انتخاب اشخاص از نظر جهانگیرزاده/شجاعت فرماندار مهاباد/نحوه بهر برداری از فضای لشکر 64 ارومیه/خشک شدن دریاچه ارومیه فرصت خوبی است/شاخصهای توسعه استان همچنان ناامید کنندهتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما ،باید به معیارهای ذکر شده توسط نماینده محترم ارومیه ،صداقت و راستگویی نیز افزود .همچنین پیشنهاد میشود که "اصل از کجا آوردی؟" قانون اساسی در خصوص کسانیکه به عنوان نماینده مجلس انتخاب میشوند نیز اعمال شود.

چه بسا که صندلی های سبز ،برای افرادی وسوسه برانگیز باشد و تعهدات قبلی خود را فراموش کنند و خارج از وظایف خود به منافع شخصی و یا گروهی فکر کنندکه در آن صورت اعتماد مردم نسبت به خود و دستگاه مقننه سلب میشود.

گفتنی است که جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه ،یکی از نیروهای ارزشی ،ولایی و فعال شهر ارومیه بوده و بین مردم از وجه بسیار خوبی برخوردار میباشند.

جعفر کتانی فرماندار مهاباد -شنبه (19 اردیبهشت ماه) : متهم پرونده حادثه هتل تارا شهرستان مهاباد که منجر به مرگ یکی از کارمندان بانو این هتل شد کارمند شرکت تلاش گران اندیشه نیست و بنده بابت این اشتباه از این شرکت معذرت خواهی می کنم.

کتانی افزود: «س.م.ه» که متهم اصلی این پرونده است اصلا کارمند دولت نیست و به هیچ نهاد امنیتی و انتظامی کشور وابسته نیست.

مبنای انتخاب اشخاص از نظر جهانگیرزاده/شجاعت فرماندار مهاباد/نحوه بهر برداری از فضای لشکر 64 ارومیه/خشک شدن دریاچه ارومیه فرصت خوبی است/شاخصهای توسعه استان همچنان ناامید کنندهتابناک آذربایجان غربی:از شجاعت و صراحت فرماندار مهاباد باید قدردانی کرد،اینکه عذرخواهی برای اشتباه ،شجاعت میخواهد که این شجاعت در برخی از افراد و مسئولین به ندرت دیده میشود.

اما به نظر ما،مسئولین نباید در برخورد با برخی مشکلات اجتماعی عجولانه عمل کنند.چرا که برخورد عجولانه گاهی میتواند خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.همچنین در بروز مشکلاتی از این دست ،بسیاری از مردم منتظر واکنشهای سنجیده و دقیق مسئولین میمانند.

میرعلی محمدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه :براساس طرح تصویب شده در کمیسیون ماده 5 ، بخش عمده‌ای از فضای 74 هکتاری لشکر 64 ارومیه به باغ موزه و پارک صنایع دستی، سپس به پارک و فضای سبز اختصاص می‌یابد.بخش بسیار اندکی از این فضا نیز به بخش مسکونی اختصاص می‌یابد.

مبنای انتخاب اشخاص از نظر جهانگیرزاده/شجاعت فرماندار مهاباد/نحوه بهر برداری از فضای لشکر 64 ارومیه/خشک شدن دریاچه ارومیه فرصت خوبی است/شاخصهای توسعه استان همچنان ناامید کنندهتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما،فرصت کم نظیری برای شهر و مردم ارومیه بدست آمده است؛مسئولین امر میتوانند با کاری حساب شده و برنامه ریزی مناسب،نام و یاد نیکی از خود بجا گذارند.همچنین امید است تا اینبار موضوع سوء استفاده بدلیل نشت اطلاعاتی این مکان پیش نیاید.مسئولین شهری با شفافیت کامل و بدور از هرگونه فشار و رانت ،بخشهای تجاری و مسکونی این فضا را با اطلاع عموم ساماندهی نمایند.

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی:با بیان اینکه خشک شدن دریاچه ارومیه در کنار تهدیداتی که با خود دارد فرصت های زیادی در اختیار مسئولان قرار می دهد افزود: باید از این فرصت در راستای تغییر خشک شدن دریاچه ارومیه فرصتی برای رونق اقتصادی الگوی کشاورزی از سنتی به مدرن، ایجاد اشتغال جایگزین و رونق اقتصادی بهره برد.

مبنای انتخاب اشخاص از نظر جهانگیرزاده/شجاعت فرماندار مهاباد/نحوه بهر برداری از فضای لشکر 64 ارومیه/خشک شدن دریاچه ارومیه فرصت خوبی است/شاخصهای توسعه استان همچنان ناامید کنندهتابناک آذربایجان غربی:ما عادت به کار در شرایط راحتتر و با فراغ بال بیشتر نداریم.حتما باید تا دقیقه نود منتظر بمانیم و کارها را مثل بازیهای فوتبالمان به اما و اگر بسپاریم.

از مسئولین استانی باید پرسید:مگر نمیشد قبل از اینکه دریاچه ارومیه به این وضع اسفبار دچار شود ، به فکر مدرنیزه کردن کشاورزی بود؟

نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در امور راه‌ها:تسریع در تعریض جاده‌های خوی به ایواوغلی، ایواوغلی به قره ضیالدین و خوی به سلماس را مورد تاکید قرار داد و گفت: آذربایجان غربی از لحاظ شاخص‌های توسعه راه سازی در مرتبه پایین کشوری قرار دارد و اولویت وزارت راه و شهرسازی توجه به مناطق محروم از جمله آذربایجان غربی است.

مبنای انتخاب اشخاص از نظر جهانگیرزاده/شجاعت فرماندار مهاباد/نحوه بهر برداری از فضای لشکر 64 ارومیه/خشک شدن دریاچه ارومیه فرصت خوبی است/شاخصهای توسعه استان همچنان ناامید کنندهتابناک آذربایجان غربی:خدمت نماینده محترم باید گفت که آذربایجان غربی تقریبا در اکثر شاخص های توسعه در رتبه های پایینی قرار دارد.علیرغم همایشها،گزارشات،برنامه ریزیها،بودجه های کلان،وعده و وعیدها ،هیچ تغییری در شاخص های استان رخ نمیدهد.ما بیش از اینکه به فکر خدمت به شهرمان و استانمان باشیم به فکر انتخابات 11 ماه پس از این هستیم ،جلسات پنهانی و آشکار برگزار میکنیم ،بخش مهمی از انرژی خود را بجای خدمت کردن،صرف گروه و جناح بازی میکنیم.از کاه ،کوه درست میکنیم و از یک حادثه اجتماعی معمولی ،یک موضع امنیتی در سطح منطقه ایی میسازیم و ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار