اعضای هیات رئیسه اتحادیه های صنفی شهرستان شهرکرد در مراسمی با دریافت اعتبار نامه برای مدت چهار سال انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۴۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 27 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه در این مراسم با بیان اینکه توافق برجام کماکان ادامه دارد، گفت: با فعالیت های انجام شده در سال اقتصاد مقاومتی، افق اقتصادی کشور در آینده روشن و امیدوار کننده است.
سیدنعیم امامی افزود: در راستای شفاف سازی فعالیت های اقتصادی باید اصناف به سمت استفاده از ترازوی دیجیتال و صندوق مکانیزه سوق یابند.
به گفته وی، هم اینک تنها 10 درصد اصناف از ترازوی دیجیتال و 18 درصد از صندوق مکانیزه استفاده می کنند.
امامی افزود: مدت زمان استاندارد استعلام و صدور پروانه کسب برای اصناف 15 روز است که این روند اداری در شهرستان شهرکرد 55 روز و در شهرستان بن 13 روز انجام می شود.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: با برگزاری دوره جدید انتخابات اتحادیه اصناف، 294 نفر اعضا شامل پنج نفر اعضای اصلی و یک نفر بازرس برای 49 اتحادیه صنفی شهرستان شهرکرد انتخاب شدند.
حسن شمسی پور با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 700 نفر نامزد انتخابات شدند، گفت: اتاق اصناف شهر فرخشهر در شهرستان شهرکرد مستقر و انتخابات اتحادیه های صنفی آن سال آینده برگزار می شود.
وی ادامه داد: طی 2 سال گذشته بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری ارشادی بود و تنها 3 درصد از بازرسی ها منجر به تشکیل پرونده می شد.
هم اینک 30 هزار و 538 واحد صنفی شامل 6 هزار و 207 واحد تولیدی، 16 هزار و 33 واحد توزیعی و هشت هزار و 298 واحد خدماتی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار