معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خوزستان مطرح کرد؛
کمیته امداد به منظور انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بسترهایی را برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کرده است تا خیران و نیکوکاران به آسانی بتوانند هدایای نقدی خود را از طریق درگاه های الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند
کد خبر: ۳۵۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 01 January 2017
 محمدرضا علیپور، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه یکی از آموزه‌های دینی، پرداخت صدقه است و  پرداخت صدقه در هر روز به ویژه برای رفع گرفتاری‌ به عنوان امر مستحب معرفی شده است، گفت:  صدقات و  کمک های مردمی برای رسیدگی بهتر به محرومان و حل مشکلات آنها بسیار کارگشا است.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری کمیته امداد نخستین مکان برای تمرکز اعانات و صدقات است، بیان کرد: اکنون بیش از ۲۷۵ هزار صندوق صدقه کوچک، ده هزار و ۹۰۰  صندوق بزرگ و چهار هزار و ۹۸۰  عدد صندوق متوسط در سطح استان نصب شده است که در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۹۷میلیارد و۴۴۸ میلیون ریال صدقه جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ درصد افزایش داشته است.

علیپور تصریح کرد: مبالغ جمع‌‌آوری شده از صندوق‌ صدقات سهم‌بندی شده و متناسب با سهم مشخص شده برای رفع مشکلات محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان به کار برده می‌شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خوزستان عنوان کرد: درآمد حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد در بخش های مختلف مانند هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، بهداشت و درمان، تهیه جهیزیه نوعروسان، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی و اشتغالزایی خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه می‌شود.

علیپور  بیان کرد: صندوق صدقات کمیته امداد یکی از راه های جذب مشارکت های مردمی است که در اماکن مختلف شهری و روستایی، ادارات و نهادهای سراسر استان نصب و توزیع شده و همچنین در سال های گذشته با بهره گیری از شیوه های نوین و درگاه های الکترونیکی نیز جذب مشارکت های مردمی آسان تر صورت می پذیرد.

وی اظهار کرد: کمیته امداد به منظور انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بسترهایی را برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کرده است تا خیران و نیکوکاران به آسانی بتوانند هدایای نقدی خود را از طریق درگاه های الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند.

وی  تصریح کرد: مردم خوزستان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره‌گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* در طرح‌های نیکوکاری کمیته امداد مشارکت کرده و کمکهای نقدی خود را پرداخت و همچنین با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک "۸۸۷۷" صدقات خود را به صورت روزانه پرداخت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه نیکوکاری و کمک های مردمی است که می تواند از این ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات محرومان، ایتام و مددجویان تحت حمایت استفاده می‌کند

منبع: تابناک
برچسب ها: کمیته امداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار