نماینده ولی فقیه:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این مطلب در دیدار رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان، با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده و از طرف دیگر همه معارضان داخلی و خارجی درصدد هستند که ریزترین مسائل نظام و به‌ویژه انتخابات در ایران را همچون کوه بزرگ جلوه دهند ازاین‌ رو همه مردم و مسئولان باید مراقب این رفتار دشمنان باشند.
کد خبر: ۳۵۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 08 January 2017
مسئولان مراقب باشند سوژه به دست دشمنان ندهند. نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این مطلب در دیدار رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان، با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده و از طرف دیگر همه معارضان داخلی و خارجی درصدد هستند که ریزترین مسائل نظام و به‌ویژه انتخابات در ایران را همچون کوه بزرگ جلوه دهند  ازاین‌ رو همه مردم و مسئولان باید مراقب این رفتار دشمنان باشند. 
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت ا... «ابوالقاسم یعقوبی» یکی از آثار تقوا را آسان شدن کارها برشمرد و اضافه کرد: یکی از کارهای بسیار دشوار در نظام جمهوری اسلامی، نظارت بر انتخابات است که با دقت و حساسیت اعمال می‌شود. امام جمعه بجنورد ادامه داد: باید بدانیم و آگاه باشیم که بالاتر از هر مقام و منصبی در جامعه، مقام خداوند متعال بوده و او ناظر بر همه اعمال بندگان است ازاین‌رو باید بر اساس تکلیف و با در نظر گرفتن خداوند عمل کنیم. رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به این که نظارت بر انتخابات، تکلیف پرتکلفی است، گفت: نظارت بر انتخابات افزون بر این که یک تکلیف و وظیفه است، دشواری‌های خاص خود را هم دارد، به همین دلیل کار حساسی که مسئولان نظارت بر انتخابات انجام می‌دهند شایسته تجلیل است. وی تأکید کرد: در این راستا همه باید بر اساس موازین عمل کنیم و مراقب اعمال و گفتار بیگانگان و افراد سودجو باشیم.
 آیت ا... «یعقوبی» از مسئولان نظارت بر انتخابات خواست تا در نظارت بر انتخابات از جو زدگی پرهیز کنند زیرا گروهی برای تخریب فضای سالم انتخابات به شایعه‌پراکنی و غبارآلود کردن فضای انتخابات اقدام می کنند و سعی دارند با هیاهو و بد جلوه دادن فضای انتخابات، به آن ضربه وارد کنند.
وی خطاب به اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان، اضافه کرد: مسئولان نظارت بر انتخابات باید بر اساس ضوابط و معیارهای دینی عمل کنند. نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: دیانت ما عین سیاست ماست و ازاین‌رو باید در این راه سختی‌ها را به جان دل بخریم و برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی تلاش کنیم./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار