مدیر آموزش و پرورش سمنان خبر داد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان از میزبانی از 21 هزار مسافر نوروزی در مدارس سمنان خبر داد و گفت: احتمال دونوبته شدن برخی مدارس وجود دارد.
کد خبر: ۴۰۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 08 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، صبح امروز دیدار نوروزی مدیر و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان سمنان، نمایندگان مدیران مدارس، مسؤولان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی، رؤسای کانون‌ها، نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سازمان دانش‌آموزی سمنان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان انجام شد.

مدیر آموزش پرورش شهرستان سمنان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع)، با اشاره به نگاه تربیتی امام راحل (ره) مبنی بر تقدم تزکیه بر تعلیم اظهار داشت: سیاست محوری آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزانی است که علم آن‌ها، علم نافع باشد.

سعید رضایی تصریح کرد: تلاش بر این است تا سمت‌وسوی فعالیت‌ها در آموزش و پرورش شهرستان سمنان، حول تربیت، قرآن و عترت باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: آموزش و پرورش این شهرستان حدود 35 هزار دانش‌آموز، یک هزار و 900 نیروی شاغل و دو هزار و 500 نیروی بازنشسته دارد؛ یعنی از هر خانواده چهار نفره، یک نفر نماینده در آموزش و پرورش داریم و این ظرفیت خوبی برای این نهاد است.

رضایی با ارائه گزارشی از وضع اسکان مسافران نوروزی با هدف خدمت‌رسانی به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) گفت: با تجهیز 86 مدرسه و بیش از 500 کلاس درس به‌صورت شبانه‌روزی از 25 اسفند پارسال تا 12 فروردین‌ماه امسال و با کمال ادب، متانت و سرویس‌دهی مناسب، میزبان 21 هزار مسافر نوروزی بوده‌ایم که این مهم ازنظر اقتصادی برای شهرستان سمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به برنامه‌های مهم پیش روی آموزش و پرورش نظیر بزرگداشت یاد و خاطره فیلسوف شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و توسعه متوازن و نقش آن در تولید و اشتغال، به کمبود فضاهای آموزشی در مرکز استان اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان افزود: افزایش جمعیت دانش‌آموزی و احتمال دو نوبته شدن برخی مدارس وجود دارد و برگزاری مطلوب امتحانات و ثبت‌نام دانش‌آموزان هم در دستور کار است.

رضایی خواستار حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، مسؤولان و مدیران به‌ویژه در بحث هدایت تحصیلی و رفع کمبودها شد.

وی در خصوص انتخابات پیش رو نیز گفت: آموزش و پرورش با بسیج همه امکانات و نیروهای انسانی همواره تلاش می‌کند تا موجب مشارکت حداکثری در انتخابات شده و له یا علیه جریان، اشخاص و گروه‌ها عمل نکند و همواره به حفظ نظام و ارزش‌ها و تکلیف شرعی خود عمل خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار