نماینده مجلس:
نماینده مردم‌شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شکوفایی اقتصادی و رونق کسب و کار در کشور با تدبیر و درایت دولت یازدهم حاصل شده است.
کد خبر: ۴۰۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 12 April 2017
به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : اگر برنامه ارایه تسهیلات رونق در سال 95 از سوی دولت تدبیر و امید اجرا نمی شد بخش قابل توجهی از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور غیر فعال می شدند.

وی اظهارداشت : زیرساخت لازم از سال گذشته برای افزایش رونق اقتصادی در کشور ایجاد شده است که باید در سال 96 با تدبیر بیشتر برای کاهش نرخ بیکاری در کشور گام برداشته شود.
وی خاطرنشان کرد : تحقق منویات رهبر انقلاب در رابطه با افزایش اشتغال و تولید نیازمند تلاش مضاعف از سوی دولتمردان است و باید وعده های ایجاد اشتغال که در ابتدای سال جاری از سوی دکتر روحانی بیان شد، عملیاتی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت هوشیار ما از مشکلات اقتصادی کشور آگاهی دارند، گفت : با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و کاهش محسوس قیمت نفت خام ،در دولت یازدهم طرح های خدمات رسانی به آحاد جامعه به هیچ عنوان متوقف نشده است.

کاتب برجام را سند اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد : به یقین با حمایت های همه جانبه رهبر انقلاب این افتخار در نظام بین المللی برای ملت سرافراز ایران حاصل شده است.

وی ادامه داد : مجلس شورای اسلامی از هر لایحه ای از دولت که به افزایش اشتغال و رونق کسب و کار بیانجامد حمایت می کند و به یقین با تلاش همه مسوولان نظام در سال جاری شاهد شکوفایی بیشتر اقتصادی خواهیم بود.

وی یادآور شد : روحیه جهادی و انقلابی مسوولان برای رفع معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور ضروری بوده و این امر همواره مورد تاکید رهبر انقلاب است.

نماینده مردم‌ شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت : اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی وظیفه آحاد جامعه است و مردم می توانند با خرید کالای ایرانی در افزایش رونق کسب و کار در کشور گامی اساسی بردارند.

748 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان به ارزش 404 میلیارد تومان تا کنون موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.

استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و دولت یازدهم برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی تولید داخلی با توجه به رهنمودهای رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی، ارایه تسهیلات رونق تولید را از سال 95 درنظر گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار