رئیس هلال احمر شاهرود:
رئیس هلال احمر شاهرود از پایان سرگردانی سه روزه پیرمرد چوپان شاهرودی در روستای خیرآباد خبر داد و گفت: با کمک تیم های امدادی این پیرمرد به مراکز درمانی انتقال یافت.
کد خبر: ۴۰۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 15 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین باقری در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام سه اکیپ امدادی به منطقه سم سفید روستای خیر آباد برای یافتن چوپان مسن شاهرودی خبر داد و ابراز داشت: پس از دو روز گم شدن یک چوپان کهن سال در منطقه سم سفید و با اطلاع خانواده وی نسبت به بازگشت گله به روستا بدون صاحبآنها، سه اکیپ امدادی برای جستجوی وی به منطقه اعزام شد.

هلال احمر استان سمنان - کراپ‌شده

وی افزود: خانواده این پیرمرد شاهرودی با دیدن بازگشت گله به خانه و مفقود بودن پیرمرد پس از دو روز نگرانی با هلال احمر تماس گرفتند که از روز جمعه کار جستجوی برای یافتن این چوپان آغاز شد.

رئیس هلال احمر شاهرود گفت: اکیپ های اعزامی این جمعیت در نهایت موفق به یافتن چوپان در حالی شدند که به دلیل نبود آب کافی و غذا وی دچار ضعف جسمانی شدید شده بود.

باقری بیان داشت: با اقدام به موقع ماموران هلال احمر این پیرمرد که به واسطه فداکاری سگ گله خود نجات پیدا کرد، به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شد.

وی درباره نجات ویافزود: اگر سگ این پیر مرد مکان مشخص وی را به ماموران نشان نمی داد ممکن بود این چوپان شاهرودی با مخاطرات بدی روبرو شود لذا این پیرمرد جان خود را مدیون سگ گله اش است.

رئیس هلال احمر شاهرود تصریح کرد: حال عمومی این چوپان مساعد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار