با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان از برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 16 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسن پیرچه امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه در این استان برگزار می‌شود.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان تصریح کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال که فرمودند شعار امسال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» است، تصمیم گرفتیم که در حوزه فرهنگ‌سازی پیرامون شعار سال جلسه‌ای را با حضور ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان داشته باشیم تا توضیحات لازم ارائه شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان افزود: هدف از برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان، این است که خادمان ستادهای نمازجمعه با حضور در شهرستان‌های استان سمنان روی مسأله تحقق شعار سال کار کنند و می‌خواهیم با برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان، ما هم نیز سهم و مشارکتی در تبیین این شعار سال داشته باشیم.

پیرچه با اشاره به زمان برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان گفت: گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان، دوم اردیبهشت‌ماه با محوریت شعار سال و با حضور ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانان گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، محمدرضا خباز استاندار سمنان و رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان از سخنرانان گردهمایی ائمه جمعه و خادمان ستادهای نمازجمعه استان سمنان هستند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: وظیفه امروز ما این است که مطالب و مباحثی را که مقام معظم رهبری در حوزه مسأله کشور می‌فرمایند، پیگیری کنیم و پیگیری تحقق و تبیین شعار سال یکی از این‌هاست و در حوزه انتخابات نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات یادآوری می‌شود.

وی افزود: ستادهای نمازجمعه باید از ورود در مسائل جناحی خودداری کنند و بیشتر در حوزه دعوت و حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تذکرات و توصیه‌های لازم صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار