سرپرست عمران شهرداری شاهرود خبر داد
سرپرست واحد عمران شهرداری شاهرود از وجود 300 هزار مترمربع آسفالت آسیب‌دیده در این شهر خبر داد و گفت: آسفالت‌ریزی زیربنایی معابر ازجمله اولویت‌های کاری شهرداری در سال جاری است.
کد خبر: ۴۰۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، جواد اسکندری پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آسفالت‌ریزی معابر شهر شاهرود ازجمله اولویت‌های کاری شهرداری در سال 96 محسوب می‌شود.

وی افزود: در سال جاری خیابان‌های موجود، معابر اصلی، بعضی از خیابان‌های فرعی و کوچه‌های شهر شاهرود به‌صورت زیربنایی آسفالت‌ می‌شود.

سرپرست واحد عمران شهرداری شاهرود با بیان اینکه برای تحقق این مهم روزی بالغ‌بر ۵۰۰ تن آسفالت‌ریزی انجام می‌شود، گفت: قبل از انجام آسفالت زیربنایی خیابان‌های شهر و برای تأمین رفاه بیشتر حال شهروندان شاهرودی،زیرسازی و لکه‌گیری معابر انجام می‌شود.

اسکندری با اشاره به اینکه ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت آسیب‌دیده در شهر شاهرود شناسایی شده است، از آسفالت‌ریزی معابر به‌صورت زیربنایی همراه با لکه‌گیری و زیرسازی کامل خبر داد.

وی از زیرسازی و اجرای کانیو کوچه روبروی پمپ‌بنزین خیابان تهران شاهرود خبر داد و عنوان کرد: به دلیل ساخت‌وساز داخل کوچه، آسفالت‌ریزی این کوچه دیرتر انجام خواهد شد.

سرپرست واحد عمران شهرداری شاهرود از اتمام اجرای زیرسازی و آسفالت‌ریزی و خط‌کشی خیابان دانشجو خبر داد و بیان کرد: ۹۵۳ تن آسفالت در این خیابان استفاده شده است.

اجرای ۱۲۰۰ متر آسفالت جاده سعدآباد شاهرود در دستور کار شهرداری

سرپرست واحد عمران شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه اجرای یک‌هزار و ۲۰۰ متر آسفالت جاده سعدآباد در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: زیرسازی، اجرای دو پل و خاک‌ریزی این جاده در دست اجراست که تا دو هفته آینده این پروژه به پایان خواهد رسید.

اسکندری از زیرسازی و آسفالت کوچه کنار پارک مسجد امیرالمؤمنین (ع) خبر داد و افزود: آسفالت‌ریزی این کوچه نیز به پایان رسیده است.

وی از آسفالت‌ریزی خیابان ۱۲ فروردین، خیابان فرهنگیان، روبه‌روی مصلای نماز جمعه، حد شمال ذوب‌آهن از تقاطع بلوار عدالت به سمت شهرک البرز، خیابان سعدی، خیابان ۴۸ متری، خیابان ایستگاه، خیابان کمربندی پایین، خیابان هوانیروز وکال شاه‌قلی ۱۵ خبر داد.

سرپرست واحد عمران شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه بتن‌ریزی سقف مجتمع تجاری فلکه در حال انجام است، بیان کرد: فونداسیون میدان الغدیر که عملیات اجرایی آن بعد از عید نوروز آغاز شده است، ظرف سه روز آینده به اتمام خواهد رسید.

اسکندری با اشاره به رنگ‌آمیزی هم‌زمان جداول با آسفالت‌ریزی، گفت: رنگ‌آمیزی جداول بلوار الغدیر و خیابان ۴۸ متری شاهرود تا چند روز آینده به پایان خواهد رسید.

وی از رفع مشکل آب‌های سطحی کوچه قلعه سنگ نیز خبر داد و افزود: پازل‌فرش پارک شفا و نازک‌کاری نمازخانه و واحدهای تجاری این پارک در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست واحد عمران شهرداری شاهرود از کار سه اکیپ لکه‌گیری به‌طور هم‌زمان در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری معابر با جدیت کامل به‌منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی راهنما و کاهش تصادفات جاده‌ای انجام می‌شود.

اسکندری خاطرنشان کرد: امیدواریم با آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری میادین و معابر شهر با حداقل امکانات موجود بتوانیم رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار