رئیس اداره اوقاف دامغان:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با بیان اینکه موقوفات را به محل تولید و کار تبدیل می‌کنیم، گفت: بقاع متبرکه دامغان را به قطب‌های فرهنگی تبدیل خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۰۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو در گفت‌وگو با فارس درباره وضع موقوفات در شهرستان دامغان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال 1396 بر تولید و اشتغال تأکیدات بسیاری فرمودند؛ افزایش تعداد موقوفات نیز در جهت اقتصاد مقاومتی است، زیرا به توسعه زیرساخت‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: مردم دامغان در سال‌های گذشته در افزایش شمار موقوفات تلاش‌های زیادی داشتند و شاهد روند رو به رشد شکل‌گیری موقوفات بودیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان ادامه داد: سال 1396 به فرمایش مقام معظم رهبری، سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده و ما هم در راستای این شعار در بحث وقف و موقوفات گام برمی‌داریم.

میرکو با بیان اینکه موقوفات و بقاع متبرکه را به قطب‌های فرهنگی و تولیدی کار تبدیل می‌کنیم، تصریح کرد: از ظرفیت موقوفات برای شکل‌گیری کارگاه‌های کوچک تولیدی استفاده خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه امسال در شهرستان دامغان با توجه به فرمایش ارزشی مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: بقاع متبرکه را به قطب‌های فرهنگی تبدیل خواهیم کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان اضافه کرد: امسال موقوفات این شهرستان را تبدیل به احسن خواهیم کرد و نگاه ویژه‌ای به تولید و اشتغال در بستر موقوفات داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار