فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ 23 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ عباس عرب امروز (چهارم اردیبهشت ماه) اظهار کرد: پلیس شهرستان سمنان در راستای برخورد با قاچاق کالا به یک دستگاه کامیون تانکردار مظنون شد و آن را متوقف کرد. در بازرسی از این خودرو ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش این محموله سوخت قاچاق را شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

عرب افزود: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار نیز از انجام عملیات ویژه پلیس و بازداشت سه سارق سابقه‌دار همراه مقادیر زیادی اموال مسروقه در گرمسار خبر داد و گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت در این شهرستان، رسیدگی به آن‌ها در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی کردوان قرار گرفت.

سرهنگ داود آقازاده ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی کردوان سه سارق حدود ۴۵ ساله و سابقه‌دار را شناسایی کردند و هر سه متهم دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها اقلامی مانند دینام کولر، کابل روکش‌دار، ۵۰ قبضه چاقو و قمه، دوچرخه، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق کشف شد. همچنین انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج‌یاب نیز در مخفیگاه آن‌ها کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه متهمان تاکنون به سه فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از مردم و مالباختگان حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی کردوان خواست با توجه به کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه، برای شناسایی اموال خود در ساعت اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار