مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح استان دارای طرح هادی هستند که این نهاد می کوشد تا این طرح را تقویت کند.
کد خبر: ۴۰۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجید ملکی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار سرخه به میزبانی دفتر ویبا بیان اینکه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سمنان دارای طرح هادی هستند، بیان داشت: در سرشماری جدید ممکن است روستایی جمعیت خود را بالای ۲۰ خانوار ببیند یا برعکس جمعیت یک روستا به دلیل مهاجرت کمتر از ۲۰ خانوار شده باشد که در این صورت نیز بنیاد مسکن طبق دستورالعمل های خود در اسرع وقت به این مقوله رسیدگی خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۹۸درصد اماکن شهری سرخه دارای سند مالکیت هستند، افزود: با اعتبارات و برنامه های مدون سال جاری امید می رود در آینده شاهد رشد، توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر روستاهایاستان سمنان باشیم.

یک میلیارد ریال برای گلزارهای شهدای سرخه تخصیص یافت

فرماندار سرخه نیز در این نشست با بیان اینکه در انجام‌ مطلوب پروژه ها تامین اعتبار اولویت اصلی بوده و لازمه اساسی آن نیز مدیریت کارآمد و پویا محسوب می شود، گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان در این مهم توانسته اند بسیار مطلوب و توانمند عمل کنند.

علی مویدی زاده با تاکید بر این‌نکته که روستاهای سرخه با توجه به وضعیت محیطی مطلوب و جاذبه های گردشگری بی نظیر، دارای پتانسیل های بالقوه بسیار مطلوبی هستند، افزود: با اندکی توجه به همراه بهسازی و نوسازی معابر و خدمات در این روستاها می تواند در جذب گردشگر و بازگشت روستائیان به روستاها موفق عمل کند.

وی با اشاره به سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سال گذشته به استان سمنان و سرخه گفت: طی جلسه ای که با حضور وی و استاندار در محل گلزار شهدای سرخه برگزار شد مشکلات این گلزار مطرح وبا دستور وی یک میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که این‌ اعتبار در فروردین ماه سال جاری تخصیص یافت.

.

۱۰۰ هزار سند مالکیت در سرخه صادر شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سمنان هم در این‌جلسه ضمن بیان‌گزارشی از عملکرد این ‌مجموعه در سرخه گفت: تاکنون۱۰۰ هزار و ۶۰۰ فقره سند مالکیت روستایی در این شهرستان طی عملکرد دولت یازدهم صادر شده است.

سید علیان همچنین افزود: در راستای توسعه و شکوفایی و محرومیت زدایی از روستاها طرح‌های برنامه ریزی شده ای برای واگذاری زمین های مسکونی روستایی در طی سه سال گذشته اجرا شده که تا کنون ۸۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین مسکونی به متقاضیان روستایی واگذار شده است

وی افزود: در اجرای مسکن‌ مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز در سرخه فعالیت های مطلوبی صورت گرفته که توانسته ایم تا کنون ۳۳۷ واحد مسکونی مهر به‌متقاضیان واگذار کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار