مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر، ۸۰۱ دانشجو از خدمات تحصیلی و فرهنگی این نهاد بهره مند می‌شوند، گفت: پنج میلیارد و سه میلیون ریال اعتبار در این راستا هزینه شد.
کد خبر: ۴۰۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید جواد رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکهدر حال حاضر،۸۰۱دانشجو از خدمات تحصیلی و فرهنگی این نهاد در استان بهره مند می شوند، افزود: کمیته امداد شاهرود با۲۹۵دانشجو و کمیته امداد سرخه با دو دانشجو به ترتیب بیشترین و کمترین دانشجویان تحت حمایت را دارند.

سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان - کراپ‌شده

وی ضمن اشاره به اینکه پنج میلیارد وسهمیلیون ریال اعتبار برای تامین هزینه های تحصیل دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در سال گذشته اختصاص داده شد، تصریح کرد: هم اکنون۱۵۰دانشجو در مقطع کاردانی،۵۴۱دانشجو در مقطع کارشناسی،۸۰دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد،۹دانشجو در مقطع دکتری و۲۱دانشجو مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان نیز در حوزه های علمیه مشغول به تحصیل هستند.

حمایتاز۴۲۰دانشجوی غیربومی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: این نهاد به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های روزانه و دولتی، کمک هزینه تحصیلی و به دانشجویان مددجوی سایر دانشگاه های غیر دولتی، کمک هزینه تامین شهریه پرداخت می کند.

رضوی با تاکید بر اینکه این نهاد پیش از ورود دانشجویان به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، آنان را برای ورود به رشته های دارای بازار کار تشویق و راهنمایی می کند، تصریح کرد: محروم نشدن هیچ دانشجوی نیازمندی از تحصیل رایگان از اهداف اصلی کمیته امداد در پرداخت کمک هزینه های تحصیلی است

وی خاطرنشان کرد: همچنین این نهاداز۴۲۰دانشجوی تحت حمایت غیربومی که اکنون در دانشگاه های استان مشغول به تحصیل هستند حمایت می کند.

پرداخت۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض در مسکن روستایی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در ایجاد اشتغال پایدار رتبه اول کشور را کسب کرده ایم، افزود: این نهاد۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض در مسکن روستایی اهدا می کند.

رضوی یادآور شد: در سال ۹۵ مدد جویان کمیته امداد استان سمنان ۹ میلیارد تومان محصول تولید کرده اند که از این عدد هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان محصولات خوراکی و مابقی محصولات تولیدی هنرهای دستی است.

وی همچنین با بیان اینکهدر سال ۹۵ تعداد سه هزار و ۸۹۷ شغل توسط کمیته امداد سمنان ایجاد شده است، افزود:تا پایان سال گذشته دو هزار و ۲۵۰ نفر از حمایت کمیته امداد خارج شدند که نشان می دهد اشتغال زایی کمیته امداد پایدار و موثر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار