مدیرکل محیط زیست استان سمنان:
مدیرکل محیط زیست استان سمنان با بین اینکه دفاع محیط بان‌ها در درگیری با شکارچیان متخلف در شاهرود منجر به زخمی شدن یکی از متخلفان شد، گفت: این فرد اظهار داشته محیط بان‌ها را خواهد کشت.
کد خبر: ۴۰۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 18 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباسعلی دامنگیر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه شکارچی متخلفی که در درگیری مسلحانه روز گذشته با محیط بانان شاهرودی در منطقه تپال این شهر مجروح شده بود، محیط بانها را تهدید به قتل کرد، افزود: دو شکارچی متخلف پس از اقدام به شکار غیرمجاز دو قوچ وحشی در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود در مواجهه با محیط بانان اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه کردند که دفاع محیط بان‌ها منجر به زخمی شدن یکی از آنها از ناحیه شکم شد.

عباسعلی دامنگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان

وی با یادآوری اینکه شکارچی مضروب از متخلفان سابقه دار استان سمنان است که در سوابق وی اقدام به تیراندازی به سوی صورت یکی از محیط بانان شاهرود نیزدیده می شود، تصریح کرد: این دومین باری است که این فرد اقدام به شلیک به سمت محیط بانان کرده است.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان ادامه داد: به محض وقوع این حادثه طی تماس با نیروهای امدادی فرد مضروب توسط بالگرد به بیمارستان منتقل و پس از جراحی وضعیت عمومی وی رو به بهبودی است.

دامنگیر با بیان اینکه از این دو متخلف لاشه دو راس قوچ وحشی، یک قبضه اسلحه قاچاق گلوله زنی با لوله دست ساز ژ۳، دوازده تیر فشنگ ژ۳، چهار عدد پوکه و دو دستگاه دوربین چشمی کشف و ضبط شده است، افزود: همچنین فرد متخلف دوم بازداشت و پرونده هردو برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی احاله شد.

وی تصریح کرد: به نقل از محیط بانان حاضر در محل درگیری متخلف مجروح تهدید کرده پس از بهبودی کامل، محیط بانها را خواهم کُشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار